Gå til innhold

Noen som har hadd 3 ks her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også hatt 3 ks.

Mine etterrier var ikke så ille den siste gangen, og jeg hadde ikke mye vondt etter snittet. Var verre med bekkenløsningen som jeg ikke kjente like godt da jeg gikk på smertestillende, men som ble verre etterpå.....var så deilig å kunne bevege kroppen litt normalt igjen....

Etter 3 ks har en jo litt erfaring med hva som fungerer for kroppen. Var oppe og dusjet med en gang jeg fikk opp, spiste fiber for magen og hadde med pute på do for å trykke på såret....blant annet!

Hastesnitt første gang og to planlagte siden.

Etter første gang hadde jeg mye vondt, lenge. Men det var mye pga at jeg gjennomførte nesten hele fødselen på forhånd, og at de er mer hardhendte under et hastesnitt enn et planlagt. De har dårligere tid (magemusklene ble kuttet den gang, ikke på de to andre).

Etter andremann hadde jeg sykt vondt i 2 dager, da gikk det nedover med smertene. Masse etterrier, som var verre enn noe annet jeg har kjent i hele mitt liv, og vondt i såret.

Nå etter tredje hadde jeg bare vondt den første dagen, litt etterrier morgenen etter men de ga seg fort. Var oppe og ordnet alt med både meg selv og jenta samme kveld som snittet, og dagen etter var jeg ute på "trilletur" i gangene..

Har vært tidligere ute med bevegelse for hver unge, og det hjelper virkelig å røre på seg. Det er vondt, men det blir bedre. En pute for å presse på såret med kan være lurt (har aldri brukt det selv, men mange anbefaler det). Bekkenløsningen var verre for meg også denne gang, det tok vel ca 1 mnd før den ga seg så jeg kunne bevege meg normalt.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...