Gå til innhold

Jeg vil skryte!!!! <3 <3

Anbefalte innlegg

Forloveren min er den aller beste MANNEN i verden!

Han passer på meg 24 timer i døynet, henter vann,lager mat. Tørker opp oppkastet mitt. Kjører meg frem å tilbake til jobb. Han vasker huset,klær å oppvask.

Han koser, men presser ikke på med sex mindre jeg har lyst på!

Vi snakker om hva som skjer når babyen kommer å hvordan vi skal klare øknomien, når vi skal ta pappa perm å hvordan opplegg å innkjøp skal bli.

Svigerforeldrene mine er også involvert, så det er så deilig!

Jeg elsker livet, forloveren min å lille gull i magen!!!!

PS: jeg ekke sånn lat kjerring allså, jeg prøver å hjelpe til her hjemme også, men er litt trett for dagen!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138096597-jeg-vil-skryte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink mannen din er!!! Vet du hva, jeg har en slik jeg også! Jeg kaster ikke opp da, men har null matlyst og er kvalm hele ettermiddagen. Så det er han som lager middag...og lager akkurat det jeg føler jeg KANSKJE vil ha den dagen :-) samtidig er jeg veldig påpasselig med å fortelle han hvor glad jeg er i han, hvor takknemmelig jeg er osv :-)

Er jo ikke så ofte man er gravide da, så litt prinsesser kan vi vel få være også :-) hihihihi

Annonse

Åååååååååååå, så heldige der er!!!!

Min sin er ikke noe å skryte av..tvert imot.. han ER et problem nermest.. Han vasker aldri hus, lager aldri mat - i værste fall til seg selv, han roter og rydder aldri opp etter seg, surer seg viss jeg ikke lager middag eller vil hjelpe han og smøre seg kveldsmat. Før jul måtte jeg mase å mase å mase om at han skulle vaske trappa, det tok 3 mnder før noe skjedde!!!

Jeg aaaaner ikke hva jeg skal gjøre..

Ble langt dette.. sorry, ikke meningen å ødelegge skryte-tråden;) Men mååååtte bare få det ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...