Går for gull Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Hei! -Skal jeg sette opp et nytt treff i uke 28?? Mandag el tirsdag f.eks kl sju?? Har noen forslag til sted: Egon, Fellini(pasta, pizza, kjøttretter osv), Peppes, Kinamat el Mongolskmat... Altspisende... hehe Hva passer for dere???
Marianne82 *FØDEKLAR* Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Gjerne tirsdag for min del, skal til Voss hele helga, så sikkert kei, men kommer på mandag om det blir det. Og er også altspisende. :-)
Pusejinta Skrevet 26. juni 2008 #3 Skrevet 26. juni 2008 Heisan:) Jeg vil gjerne være med på treff. Blir akkurat det samme for meg hvor og når Er ei jente på 23 fra gjøvik som venter en gutt i slutten av juli
Pusejinta Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Fint det var egen bm treff side her:) Det visste je itte. Hadde lagt ut en egen tråd under 3 trimester om treff. Så det er også avtalt treff i morra, fredag den 27/6 på KAFFKA i gågata på Gjøvik kl 12.00 De som har lyst og annledning til å møte opp er hjertlig velkomne
Amalie07+Jakob09 Skrevet 26. juni 2008 #5 Skrevet 26. juni 2008 Jeg kan både på mandag og tirsdag den uka, er med uansett Kan godt prøve en annen plass enn Egon, bare sett opp noe du Lene )
MensJegVenterPåIben Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Hei! Jeg har ikke truffet noen av dere før jeg, men tenkte å hive meg med på Kaffka i morgen, også synes jeg det høres veldig bra ut å møtes i uke 28 også Nevøene mine kommer fra Trondheim på mandag, så tirsdag passe veldig bra for min del... Men for all del, planlegg dere som er så flinke til det, så dukker jeg opp hvis det passer! Er forresten 29 og bor i Gjøvik, og har ei lita jente i magen som sier hun vil komme ut i midten av august!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå