Modo Skrevet 25. juni 2008 #1 Del Skrevet 25. juni 2008 hm, hvor raskt er det vanlig å få mensen tilbake etter fødsel? jenta mi er nå blitt 7 uker, og i dag kommer det friskt blod, lik menstruasjon....... renselsen gikk jeg ut fra var ferdig for 2 uker siden, fordi de siste ukene har det kun vært blank/svak oransje veske som har kommet ut. jeg fullammer! noen som har erfaring med dette eller har opplevd å få tilbake mensen kjapt etter fødsel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mai mammaen til to Skrevet 25. juni 2008 #2 Del Skrevet 25. juni 2008 ser du fødte samme dag som meg... tror det er veldig inviduelt når man får mensen tilbake jeg... sist så fikk jeg mensen en gang når hun var 10 uker så kom den ikke igjen før hun var en 9-10 mnd... så det er fremdeles håp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 25. juni 2008 #3 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg har fått mensen tilbake, han er 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini7 Skrevet 25. juni 2008 #4 Del Skrevet 25. juni 2008 Jøss- ja d var tidlig!! her gikk det 8 mnd sist. Noen som har erfart at dette varierer fra en gang til neste, forresten..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 25. juni 2008 #5 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja, fikk det den 6. uka, meen jeg ammer ikke, kan jo ha noe med det å gjøre? At den kom så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini7 Skrevet 26. juni 2008 #6 Del Skrevet 26. juni 2008 Åja, det forklarer jo alt:) E jo ammehormonene som holder igjen eggløsningen. Men jeg fullammet bare til 4 mnd sist, likevel tok det så lang tid som 8 mnd. Blir spennende å se om det er det samme denne gangen (eller om de 3 som har spådd at jeg blir gravid igjen når snuppa er 5 mnd får rettt.. skal passe meg ihvertfall, for sikkerhets skyld:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modo Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 26. juni 2008 har dere blødd (lik en menstruasjon) etter 6-7 uker?? fikk høre at det er sårskorpa i livmora som løsnet og derfor blødningen.... hm, trodde den løsnet mye tidligere jeg. jaja, er jo bare flott om mensen lar vente på seg!!! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #8 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei. Fikk den tilbake akkurat 7 uker etter fødselen. Hvis det ikke er noe narreri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 8. juli 2008 #9 Del Skrevet 8. juli 2008 Leste i en eller annen bok at all blødning som kommer 2 uker etter at renselesen er over, er mens. Så her kom mensen i går. 5 uker og 2 dager etter fødsel. ammer ikke, og det har mye å si. Sist ammet jeg og da kom den senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janet Skrevet 14. juli 2008 #10 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg fikk mensen igjen i 5 uke etter fødslen. Det syntes jeg var veldig tidlig :-) Jeg full ammer også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå