Gå til innhold

RUDO -fler med dårlige erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vognen min til rep. hos Rudo nå, den er ganske ny (under 1 år) og jeg har hatt den på rep. en gang før b.l for å fikse den samme feilen som den fortsatt har. Nå mener de at jeg skal betale for dette. Noe jeg mener er helt feil, men de gidder ikke høre på meg og gjemmer seg bak at det er reperatøren som har bestemt at det skal koste så og så mye osv... (Det driter jeg i ganske loddrett i, for det er ikke min skyld at vogenen er ødelagt..)

I tillegg har det vært et eneste styr å få fikset den også.

De har nemlig bare reperatør på tirsdager og den tirsdagen jeg kom så var han selvfølgelig ikke der (det hadde stått lapp på døren da -men jeg flyr vel ikke rundt for å lese lapper på dørene deres hele tiden heller...).

Fikk levert den likevel selv om "de egentlig ikke skulle ta i mot vogner". Så gikk det en tid, ingenting skjedde så jeg ringte dem, da kunne de ikke svare på om vogna var ferdig eller noen ting. Så ringte jeg en uke senere og da skulle hun jeg snakket med sjekke det og ringe meg tilbake om 10 min. Det gjorde hun aldri...

I går ringte jeg dem igjen, og de sier at jeg skal betale for reparasjonen...De kunne ikke si meg hvorfor, for det hadde ikke hun jeg snakket med noe å gjøre med. Jeg fikk snakke med en sjef, men hun kjente ikke saken fra før og skulle sjekke det. Er det mulig?

De skal ringe meg tilbake i dag, så får vi se hva det blir til....

Jeg har snakket med forrbukerrådet idag, så jeg vet at jeg har loven på min side og at de ikke kan kreve at jeg skal betale!

Det er nå over 1 mnd siden jeg leverte den inn!!!!!

Har forresten hatt en annen vogn på reparasjon på Baby Shop en gang. Da var det vår skyld at den var ødelagt (hadde blitt klemt i en bil) og det sa vi i fra om også. De tok den inn på dagen, tok vel toppen 1 uke å få den fikset OG de lot det gå på garantien selv om de visste at det var vi som var skyld i skaden!!

Flere som har hatt problemer med Rudo før???

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har nettopp levert en reisetrille....og den reparatøren sier at det ikke går på garantien, vogna er brukt på en reise og jeg oppdaget en feil da jeg skulle reise. Han mener at jeg har knekt en del på fotbrettet....altså min skyld = ikke garanti. Men jeg sier jo at jeg ikke har gjort det, men det gir dem blanke i. Skal aldri handle der mer.

Skrevet

Jepp. Fikk ikke byttet microsterilisatoren min, som jeg aldri fikk brukt. Ikke vært ute av plasten engang! (Microen er for liten..)

Jeg ante ikke at det MÅTTE gjøres innen 15 dager.

Er alene og har ikke bil, så det er ikke hver dag jeg er i nærheten der heller..

Ble så irritert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...