gullet0305+09 Skrevet 25. juni 2008 #26 Skrevet 25. juni 2008 Signerer jeg også. Ble ganske paff over noe svar jeg fikk på noe jeg lurte på også. Det går fint an å uttrykke meningen sin på en ok måte, og ingen spm burde vare teite. Om folk synes spm er teite, så er det jo igrunn bare å la være å svare.....Og respektere at de som stilte det spm lurte faktisk på det. veldig enkelt i grunn :-) Og jeg skjønner hvorfor du svare som du gjorde på det andre innlegget.... ;-)
Mamman til A&D Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #27 Skrevet 25. juni 2008 jo, venterjente, det er det som er poenget... vi må kunne spørre dumme spørsmål av og til.. alle er ikke født med en manual der alle svarene på verdens spørsmål står.. jeg fikk i allefall ikke en slik manual.. vet om ei jente (ikke barn selv) som fikk vite at vennina var gravid, hun sa at vennina måtte være forsiktig med å drikke så mye vann, slik at hun ikke skulle få vann i kroppen... for oss som er gravide vet jo at det ikke er slik det fungerer, men man kan jo ikke skjelle ut denne jenta fordet, men forklare hvordan det hele er..
<3 mine søte små<3 Skrevet 25. juni 2008 #28 Skrevet 25. juni 2008 Skal inrømme en stygg ting som jeg gjorde i dag.... Jeg har spist chips og noen kjeks... nå kommer nok alle desse moral vokterene inn...
Mamman til A&D Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #29 Skrevet 25. juni 2008 trur ikke du helt har skjønt det...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. juni 2008 #30 Skrevet 25. juni 2008 Nei, fikk ikke med denne manual boken da jeg ble gravid jeg heller...Har spurt mange "dumme" spørsmål jeg også ja=) Lærern min sa engang "det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar".... Mulig han hadde rett=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå