Blue Lady Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Var på intervju hos en bedrift i går, de har "funnet meg" gjennom Proffice. Dersom jeg får jobben får jeg lønn via Proffice, det er de som på en måte er arbeidsgiveren min. Men HVA får man i lønn der? Hvordan regner det det ut? Dette er en resepsjonist/sekretær stilling.
mamma mitt Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Sikkert bra men vær obs på lønnen jeg ble tilbudt 130 kr timen for å jobbe på et lønningskontor. Synes det var litt lite så jeg tok en butikk jobb istedet (utenom vikarbyrå) og fikk 145 kr timen pluss tillegg og da slapp jeg reiseutgifter på 1500 i mnd også) Og ja det er Proffice som lønner deg, men alt tatt i betraktning så er det en fot innenfor og kanskje etter noen mnd kan du få fast jobb i firmaet og da blir lønnen noe annet. Husk at den som venter på noe godt aldri venter forgjeves:o)
Blue Lady Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har sagt at jeg tjener 135 i timen nå, og jeg vil ikke under der det var greit sa de... Denne jobben er et 6 mnd vikariat med mulighet for fast ansettelse. Så når de 6 mnd er over og jeg evt. får fast jobb der får jeg lønn fra jobben, og de hadde individuelle lønnsforhandlinger sa de. Dette er en privat bedrift. Så det er muligheter...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Vikarbyråene ønsker som regel å gi høy lønn. Jo er du tjener jo er tjener de... Før du undrskriver kontrakter etc får du vite timelønn. Jeg har nettopp skrevet under, men ikke begynt å jobbe enda... Det som er kjipt er at man må jobbe 2 uker eller noe sånt før man har krav på sykepenger etc... Litt kjipt siden jeg har tilvenning i barnehage i min 2 arb uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå