Gjest Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 I morgen går veien til Riksen, hvor vi skal på samtale. Er kjempe spent. Har vært igjennom dette tidligere på et annen klinikk, så vi vet hva det går ut på. Men vi kjenner ikke Riksen og er derfor spent på hvordan de er. Dessverre har det blirr litt ventetid pga ferie. Håper vi ikke må vente alt for lenge.
Kråkebolla :) Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Det er veldig greit der... de forklarer og er flinke.. lykke til
Gjest Skrevet 26. juni 2008 #4 Skrevet 26. juni 2008 Tusen takk! Veldig hyggelige. Skal ha uttak i oktober.
mamamia Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 Hei Nedbør. Er det så lang ventetid etter samtalen? Vi har akkurat fått brev om at de har mottatt søknaden vår, men er ikke kalt inn til noen samtale enda og rekker vel heller ikke det før ferien? Da må vi kanskje vente til dember vi da? Huff - nå falt jeg litt kjenner jeg. Hvor lang tid tok det fra du fikk svar til innkalling for samtale? Lykke til videre!
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 Hei Mamamia! Pga ferien så har det nå blitt litt ventetid. Vi sendte brev selv og det sendte vi i midten/slutten av mai. Ble innkalt på samtale mnd etter. Vi har vært i kontakt med Riksen tidligere, men kunne ikke gå igjennom forsøk da av personlige grunner. Det er nok grunnen til at vi var inne til samtale, bare en mnd etter at brevet er sendt. Riksen har ferie i uke 29,30,31. Håper du ikke må vente så lenge som desember. Ta en telefon og spør om de vet når du kan forvente samtale. Masse lykke til!
74skytte Skrevet 29. juni 2008 #7 Skrevet 29. juni 2008 I mai i fjor mottok Riksen søknaden vår, og vi fikk brev i juli, om samtale i september. Men da kunne jeg ringe inn første mens, men jeg var ikke i gang før 29. oktober med spray, og 3. desember med uttak, så det tar desverre tid. :-/
Cici03 Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Hei Nedbør. Vi var inne på samtale der 3.juli, og fikk beskjed at vi kunne begynne behandling i oktober/november. Ble litt skuffet når jeg fikk høre ventetiden, for man ville jo helst blitt gravid i går, føler i hvertfall jeg. Vi fikk beskjed om at vi skulle ringe inn når jeg får mensen i august, fikk du samme beskjed?
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Hei Cici03! Vi fikk beskjed at vi kan regne med behandling tidligst oktober. Fikk også beskjed om å ringe inn mensen i august. Om det blir okotober eller november, kommer sikkert an på når mensen kommer i august og hvordan ventelisten er da. Lykke til.
Cici03 Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Hei igjen Da er det samme beskjedene vi har fått Moro at flere skal inn her rundt samme tidspunkt Dette er min første gang så er veldig spent! samtidig som det føles litt skummelt...
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Kanskje vi møtes på klinikken. Du finner meg her inne, hvis du vil: http://onskebarn.no/forum/ Men har et annet nick der. Si i fra hvis du kommer inn der, så skal jeg gi deg beskjed om hvem jeg er.
Cici03 Skrevet 9. juli 2008 #12 Skrevet 9. juli 2008 Det kan hende vi gjør da Nei har ikke medlemsskap på ønskebarn. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå