Gå til innhold

Den gang ei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

så kom tante rød og sa i fra at vi ikke fikk det til denne gangen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffa meg så trist :o(

Håper det går greit med deg til tross...

Hvilken rugedag er du på,og er det full mens som har kommet ?

Klemmer.

Skrevet

Det var leit, jeg føler med deg....

Jeg testet negativt i dag på RD 14, og tror jeg vet ganske godt hvordan du har det nå.

Nå gjelder det vel å komme seg gjennom skuffelsen (som man er så altfor godt kjent med), og samle krefter til neste runde...

Skrevet

En stor trøsteklem til deg!!

Trist å lese.

Skrevet

tusen takk jenter.) har vært litt deppa i går og i dag... så mye styr og så er det like vanskelig...det værste nå er vel at jeg har vært ganske åpen om at vi driver med prøverør.....har fått maaaaaaaange spørsmål om hvordan det har gått... og så har jeg ikke lyst til å snakke om det akkurat nå....da har faktisk folk blitt fornærmet....vet ikke helt hvorfor det...har ikke vært sint eller noe, bare sagt at jeg ikke har lyst til å snakke om det nå fordi det ikke gikk denne gangen. Er det jeg som er rar? tenker på at neste gang kanskje jeg skal prøve å ikke si noe i forkant...så blir det ikke så mange som spør om det ikke går den gangen heller :/

Skrevet

Uff, så kjedelig. Får desverre ikke gjort annet enn å sende deg en trøsteklem. Og folk bør godta at man ikke vil snakke om det. Jeg blir helt matt av enkelte. Kos deg masse i sommer, spis og drikk hva du vil, så får vi håpe på at det går bedre neste gang, eller at dere finner et annet alternativ. ;-)

Skrevet

Trist det ikke gikk bra for dere... Jeg skjønner godt det er sitsomt med alle spørsmål. Vi gjorde det samme da vi hadde vårt første forsøk og besemte oss for at neste gang skal vi holde det mer for oss selv.. Det var noen som var ekstremt nysgjerrige (og det var bare godt ment) og da ga jeg beskjed om at jeg ønsker selv å styre det om jeg vil snakke om det eller ikke. Jeg hadde et ekstremt behov for å være "den gamle meg" også, ikke bare jeg som holder på med prøverør.

Dette ble respektert og det hjalp mye. Håper du finner ut hva som passer best for deg.

Trøsteklem fra meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...