vibsy Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Hei, Nå begynner jeg å venne meg til at vår nr 2 som kan komme når som helst skal hete Jonas. Faren har lenge foreslått det. Jeg har brukt litt tid på å vende meg til det, og tenker også at det er et veldig populært navn. Men nå i det siste kjenner jeg at jeg er mer for enn jeg har vært på lenge...Noen synspunkter på Jonas`? - Og sammen med Eskil?
huldra87 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Først vil jeg nå si at det som er viktig er at DERE liker navnet! ;-) For at jeg derimot, liker det ikke noe særlig... Jeg synes ikke det er stygt altså, men heller veldig kjedelig. Kansje bittelitt barne-tv aktig navn også... Men det er greit til Eskil. Jeg elsker forresten navnet Eskil! :-)
Vannmann35 Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Jonas er et veldig koselig navn som jeg absolutt kunne vurdert, hadde det ikke vært for at det er en navnetopp + sønnen til ei venninne heter det. Forbinder navnet med boka "Jonas" av Bjørneboe, samt Jonas Gahr Støre :-)
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Jonas er kjempefint :-) Passer godt sammen med Eskil!
vibsy Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2008 Hei igjen, Takk for tilbakemeldinger! Den 29. juni ble lillebror til Eskil født, og det ble etter 3 dager bestemt at han er en Jonas for oss . Da er det vel en stund før vi hiver oss på nye giv med i debatten her inne det jeg kan skjønne : Lykke til alle andre som skal velge navn!
Gjest Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Gratulerer med gutt og et kjempeflott navn Eskil og Jonas står veldig fint til hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå