Gå til innhold

lei av å skrive meg inn på terminlista... *sukk*

Anbefalte innlegg

Jeg var en av de første til å skrive meg på denne nye fra 06.06.08, men nå hadde jeg atter en gang ramla ut... er d så veldig vanskelig å forstå dette konseptet?? Har sikkert skrevet meg inn på 8 ganger tilsammen nå... Det er jo bare å kopiere det SISTE innlegget!!! blir bare litt oppgitt jeg altså... :) hehe, også må jo disse hormonene få utløp... :)

Fortsetter under...

Herlighet, har du ikke verre ting å bekymre deg for synes jeg ikke synd på deg.....innom her for å smugtitte på de jeg kunne vært gravid sammen med. Mistet...etter mange år med prøving. synes du skal tenke deg om før du syter!!!!!!

herran, hva hisser du deg opp etter? Som jeg skrev er jeg fullstendig klar over at disse hormonene gjør meg tullete... :) føler med deg ang at du mistet, det kan ikke ha vært enkelt... barnefar stakk sin vei da jeg var 3 mnd påvei med lillegull som var planlagt, så vi har alle våre problemer... menmen, tar det til etterrettning... var jo ikke meningen å såre noen... beklager...

har laget den ny, men kopierte siste innlegg å skrev ny 25/6, så får vi bytte plass på den oftere, jeg tror at folk surrer pga at dt blir for mange innlegg på den...

at de glemmer å gå ned i bunn og kopiere...

faen å lite smart man kan klare å være altså...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...