Melpus Skrevet 24. juni 2008 #1 Del Skrevet 24. juni 2008 Hej Når jeg fikk vite at jeg var gravid, sluttet jeg med allt som kunne være farlig for barnet, også å bære tungt på jobben. prøvde stresse mindre. Ellers lever jeg livet med akkuart som vanlig. Mange venninner av meg har hvert på tilig UL men jeg føler ikke at jeg trenger se ungen min før det er gått 17uker eller når man skal det. Jeg har ikke ringt ned legen min. Har kastet opp, men vet det er normalt. Dagene mine går veldig fort, mens venninne mine synes tiden går sakte. Er jeg unormal, bare fordi jeg slapper av å nyter livet? Stor klem til alle som har det supert! å trøste kos for dere som er kvalme... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138093432-stresser-alle-med-tilig-ul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 24. juni 2008 #2 Del Skrevet 24. juni 2008 Heihei! Tror nok ikke det er slik at alle "stresser" med tidlig ul. Det er faktisk slik at man trenger en ganske god grunn for å få henvisning til tidlig ul. (en helt annen ting er de som bestiller time privat og betaler for det selv selvsagt, da trenger man ingen spesiell grunn) For å få henvisning til tidlig ul må man ha årsaker som blødninger, smerter, liten/stor livmor, maglende termin osv. Tror nok de aller fleste er som deg jeg;=) Slapper av og nyter livet og graviditeten. Det virker kanskje ikke slik innpå her, fordi dette er et forum der det er meningen at folk skal kunne ta opp bekymringer, plager og alt som IKKE går på skinner. Men de tenker nok ikke på de tingene som blir tatt opp her inne 24 i døgnet;) Jeg synes BIMs sider er helt topp - her er det liksom ingenting som er for dumt til å ta opp;) Masse lykke til i graviditeten, håper kvalmen din kommer seg;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138093432-stresser-alle-med-tilig-ul/#findComment-138093945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå