Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nei, nei til Noah Nathaniel! Noah er pinglenavn og skikkelig poppisnavn, ville absolutt styrt unna. Nathaniel er greit nok, men da alene, men jeg synes det er veldig feminint.

Rasmus blir litt for mye "Rasmus på loffen" + at det slutter på -mus (!).

Ludvig - skrevet sånn - er et koselig og flott navn. Tinius er nydelig, flott og pent - ville valgt det av dine. Nadin liker jeg ikke, Adele er nydelig.

Ville dermed valgt Tinius eller Adele (synes skrivemåten Adehle også er litt pen).

Noah er litt stilig, om du velger et annet mellomnavn enn Nathaniel! Den kombinasjonen er litt klisjè,- samt at jeg fortsatt mener Nathaniel er feminint.

Hva med:

Noah Marius

Noah Elias

Noah Tobias

Noah Olai

Noah Severin

Noah Sebastian

Mange andre navn en kan kombinere Noah med..

Annonse

Her må jeg være litt stygg - det er muligens den værste kombinasjonen av guttenavn jeg har sett. Liker ikke Noah eller Nathaniel. Noah er et pingle navn, og Nathaniel...hvor begynner man? Hores ut som en mix av Natalie og Danielle = et kombo jentenavn! Man har jo Nathan på engelsk, som ikke fungerer i det hele tatt på norsk, men det er nå en maskulin variant hvertfall. Men Nathaniel blir for meg mye mer feminin en f.eks Daniel eller Mikael....sorry. Bare min mening.

N-N kombinasjonen gjorde i tilegg at det ble extra tungt også.

Ser nå dine andre navn; Tinuis, Rasmus...vi har bare helt forskjellig navn smak, så ikke legg vekt på mitt innlegg. Jeg likke ikke Tinius eller Rasmus eller noen andre navn som ender med -us eller -as heller, så ikke hor på meg. Du liker sikkert ikke mine navnevalg heller siden vi tydelig har veldig forskjellig smak. Men det jo fint at man har forskjellig smak ikkesant!? Sorry for negativt innlegg!

Ludvik var ikke dum da! Den er jeg litt med på!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...