Gå til innhold

Pynte tips til et høst bryllup??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk=)

kom gjerne med masse tips,trenger masse,masse,masse,av alt,hehe =)

vi tenker selv å pynte med litt av høstens blomster,men hva er høstblomster da=

vi skal pyntemed litt rognebær,synes de er fine,og gir litt farge også,samt skal ha ekte blad store canadiske lønnetrær,som feller blad,til bordkort,skal helst ha dem grønn,så blir litt farge..

kom med mer tips,evt nettsider hvor de selger høstpynt,enten det er til bryllup eller ikke =))

Annonse

Jeg synes gull, brunt og off-white er fine og rene høstfarger til et høstbryllup. Det som også fungerer fint om høsten dersom du skal velge deg ut en farge er lilla eller dype rødfarger. Lilla finnes jo bl.a. i lyng. Vi skal mest sannsynlig gifte oss i slutten av september neste år og da er jo overgang til høst. Da kommer jeg til å gå for stemningsskapende levenede lys, gull og off-white med litt innslag av mørkerødt i oppsatsene. Hvis det blir den kjolen jeg tenker på er det gull i perlebroderiene. Det selges fint bordpynt på Nille. Min tanke er mest mulig levende lys, bordløper i gull som ligger oppå den hvite duken, stormlykter i glass med blomsterdekorasjon rundt som en krans (lyktene er fine som gaver til de som hjelper til og selges til 98 kr på Ikea), og gullskrift på enkle hvite bordkort og gullservietter.

Da vi hadde dåpen til lillemor i oktober hadde jeg høsten som tema. Jeg hadde samlet masse løv i herlige høstfarger som jeg tørket godt. Deretter danderte jeg de på røtter (med oasis) som jeg tidligere hadde funnet på fjellet. Brukte også noen nøtter og kastanjer innimellom. Pynt som jeg rett og slett fant på bakken.

I tillegg fant jeg servietter med bilder av høstløv og siden vi hadde glemt å kjøpe lys endte vi opp med noen rester av påskegule lys, som passet veldig bra til temaet.

Ble veldig fint og jeg fikk masse skryt:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...