Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Jeg er nå 29 uker på vei og veier 132 kg... er det flere som meg her? føler meg veldig stor i forhold til de fleste andre her inne... vekten bekymrer meg litt men jordmor er positiv så jeg roer meg med det.. tror at dette skal gå bra..håper bare ikke vekten skyter i været framover.... jeg veide 124 kg da jeg fødte mitt første barn,men er jo en del større nå... alt har gått bra så langt og jeg er glad for det... noen andre på min str som er positive og ikke så bekymret??
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Jeg er i uke 37 og veier nå 130 kg. Jeg veide 122 før jeg ble gravid. Vi hadde noen vansker med å bli gravid, men når vi først ble gravid har jeg hatt få plager i svangerskapet. Har vært mye trøtt, men det kan vel hvem som helst bli. Har unngått både bekkenløsning (stort sett) og svangerskapsdiabetes. Jordmor og lege har begge vært veldig fornøyd med hvor jeg har gått opp underveis, og jordmor sier stadig at det er flott jeg er så bevegelig. Nå begynner det å bli tyngre, men det nærmer seg jammen termin også, så det bryr jeg meg ikke noe om. Så gjenstår det å se hvor lett / vanskelig det blir å gå ned igjen etter graviditeten... Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 uke 8 og er 135.... så vi er fler her ja:)
Mamman til A&D Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 uker 19, ov veier 127. så er jo der rundt om jeg også.. men veide 127 da jeg ble gravid. har ikke gått opp noe enda. hadde heldigvis ingen problemer med å bli gravid, verken denne gang eller forige, veide det samme sist. legen sa jeg var meget fertil, ble gravid på første el, etter 9 år med forskjellige prevensjoner, uten pause.. p-piller-p-sprøyte
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Jada gitt... Her har du ei til. 127 før jeg ble gravid, men gudsjelov så er jeg 120 nå, og i uke 39...... Legges inn på søndag, og mandag er det ks.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Godt å høre jeg ikke er alene jenter..... vil så klart ned,men er likevel godt å vite det finnes flere. Er ikke gravid enda jeg da,men er nok ikke veeeeldig lenge til..... håper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå