Gå til innhold

Noen som skal føde/har født på SUS i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Jeg bor nå i Larvik, men flytter til Stavanger 1.august, så må nok finne meg i å føde på vestlandet ;-) har bodd der i tre år mens jeg studerte, er sykepleier, og har vært i praksis på SUS, vet at det er et bra sykehus.. lurer litt på om føden også er bra der.. håper virkelig det! gruer meg jo litt til det forestående... høres ikke behagelig ut...

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

heisann. ska og føde på sus, og kjenner endel som har født der. har bare hørt positive ting om føden, så e nok ingenting å grue seg til:) Litt greit at du får komme på hotellet etter fødselen å slappe av med den lille, og barnefaren kan og sove der:)

Jeg har født på sus to ganger og er kjempefornøyd. Føden var helt topp. Traff bare kjekke folk. Låg på barsel første gang og syntes det var bra. Men andre gang var det hotellet. Det var helt fantastisk. Nå må alle på hotellet, forutsatt at en har hatt en normal fødsel og alt er iorden med mor/barn. En får et eget hotellrom utstyrt med dobbelseng (iallfall på mitt rom), stoler, bord, tv, stellebord, kjøleskap og bad. Lite, men stort nok. Her styrer en seg helt selv. Må ha vanlige klær på, for en må ned i restauranten å spise alle måltid. Ungen er på rommet hele tiden. Hvis en vil ha kontakt med jordmor, barnepleier eller lege er de på et eget rom i enden av gangen. Ellers banker de på rommet når de vil noe. En får hjelp til det en trenger, men må ha ungen hos seg hele tiden. Dersom en ønsker kan far og evt søsken bo sammen med deg. Kan også regulere selv når en vil ha besøk. PS. Våg åsi nei dersom du er sliten og trenger å sove. Du må normalt hejm før 12på dag 2. Er derfor greit med den hvilen en kan få.............

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...