Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For alle oss som ikke gidder å høre el tenke på alle negative tanker og frykter om spontan aborter og alt.

Vi som tar det som det kommer, og e lykkelige for den tida som venter oss, ell den tida vi allfall får med oss i tilfelle ting skjer som det skjer,

Bare positive vibber her inne, så alt negativt blir rapportert! ;)

Her er alt lov å snakke om så lenge det e positivt, og vi alle støtter og oppmuntrer hverandre!

Dette er ei nydelig tid som fortjener alle gode vibber og følelser, gratulerer alle der ute ! :D

Fortell gjerne om hva dere gleder dere til,hva dere allerede har vært på, kjøpt, vurderer å kjøpe, alt mulig :)

Hipp Hipp hurra for oss som kan bli gravide og er det:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138090710-positivitets-tr%C3%A5dend/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare så lykkelig for å være gravid atte tror ingen følelse noen gang kan beskrive det, vil jo bare rope ut og synge toskete nedover gata,:D

kan ikke klage over symtom heller, blir jo bare kvalm når jeg blir sulten, og siden jeg spiser dagen lang e jo det nesten ikk no problem;)

Hørte hjertelyden til lille "laban" i dag, så nå er jeg lykkelig!!!

Og meget positiv!!!! Hurra:-)

De fleste av oss her inne er d vel stor sannsynlighet for at d vil gå fint med, i og med at de fleste SA skjer i løpet av uke 6-9...

Så hurra for alle sammen!!!!!

Annonse

Koselig tråd:) Jeg var på første kontroll i dag, der kjente legen på livmora som faktisk var ganske høy allerede. Jeg fikk klarsignal om å offentliggjøre det, selv om det er litt over en uke til jeg hopper over i 2. tri:)

Alt virket kjempefint, noe vokser inni livmora siden den er kommet opp hvertfall:)

Hun prøvde motvillig å høre på hjerteslag, men insisterte på at hun aldri hadde hørt det så tidlig i løpet av hele sin karriere, men jeg insisterte hardere. Hun hørte ingenting, men det bekymrer jeg meg ikke for:) Nå skal jeg nyte den siste uken av 1. tri:)

Hihi, så kjekt at alle her iallfall har det bra:D

Jeg må si at jeg allerede har blitt temmelig stor, og jeg skiter oppi om det må være fordi jeg har økt godterimengden med sikkert 200% og over, jeg skylder det på graviditeten;)

Fått ganske stor mage allerede, og folk virker overaska for at jeg er så lite på vei, hihi, men I love it! :D

goklem:)

Fantastisk tråd!

Gratulerer alle sammen, meg selv inkludert :)

Gleder meg til å følge dere framover :-D

Hørte hjertelyden til den lille i går, og er litt overrasket over hvor bekymringsløs jeg er i forhold til alt som skjer med mage og sinn ikke minst :)

Lykke, lykke til alle sammen!!

Gratulere alle sammen!

I dag e æ 11+5. Så bare TO dager til magiske 12:)

Ettersom ukene har gått har æ slappa mer og mer av. Det e herlig å være gravid! Litt rart og tenke på at æ faktisk e gravid, ettersom æ ikke kjenne nåkka som helst:)

En bra ting som graviditeten har gjort med mæ e at æ har blitt mye mindre stressa, og mer harmonisk... Til og med snillere med samboer:) Trudde æ skulle bli enda mer hissig (sjøl om at æ mistenke det ikke går an...;))

Kos dokker jenta!

Gratulerer til alle og bra at noen nlager en slik hyggelig "tråd":) Har bekymret meg mye, men har funnet ut at det er mye bedre å glede seg, for vi er jo kjempeglade for at vi skal få en baby i hus:) Er i dag 9+3, og legen har funnet hjerteslag på ul så satser på at dette går kjempefint!:)

Annonse

I dag er jeg 12 + 1 og når jeg kjenner godt etter om kvelden når jeg ligger i sengen så kan jeg kjenne at knøttet beveger seg. Det er merkelig og jeg må kjenne godt etter, men herregud så kult :)

Også har magen min begynt å vokse, så nå ser jeg gravid ut også :)

De magiske 12 ukene:) endelig.... var på UL i går og nurket vårt har det bare bra inni magen min, helt fantastisk, to armer to bein, hjertet som slår og hjernehalvdelene er klare til bruk.... nesebeinet og nakkefold så perfekt det kan få blitt. helt fantastisk!

gratulerer til alle med en stor karamell i magen:D kos dere med den hver dag:)

god helg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...