Gå til innhold

Ketolyse dietten og 30 days kuren...Farlig å kombinere??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Sekretøsa

Ja, nå er jeg spent også! Motivasjonen steg litt, det skal den ha!! :)

Hva er matchvekta di da?? (om du vil si det). Og er det KUN fødselsvekt du skal bli kvitt? Jeg er kvitt mine fødekilo nå, heldigvis.. meeeen, det er langt til bunn!!! :) Haha

Vi skal få den til å stige enda mer!!!:) Hehe..Her skal det slankes altså!!

Match vekta er 60 kilo..(men jeg veide 65 da jeg ble gravid,men jeg var sofa gris noen mnd før jeg ble gravid) Så planen er å komme ned i 60 igjen!!!

Du må ikke gi deg...Det kommer du til å angre på!!:) Så langt som du er kommet...Bare en stund med kraftig anstrengelse nå så er du der... :D

Gjest Sekretøsa

med bacon? Høhø...

Nei, da var du ikke mye stor! ;) Hehe. Jeg er i tilegg veldig bred da, så jeg satser på litt høyere vekt enn deg ;) Men nok til og bruke normale klær!!! Kan jo ikek bli anorektisk heller!

Venter spent på 30days'n nå, så skal jeg få kjøpt ny pakke med "morgen-middag" ketolysepiller i morra :P

SEFF...Bacon i bøtter å span!!!Skal spy bacon til slutt:)

Vi kommer i alle slags former å fasonger!!:) viktig å se normal ut å iike sykelig..Det er ekkelt!!! Gleder meg også til å finne frem mine gamle bukser som ligg trøkt lengst inni skaper...Hehe!!!Plasert der med viten å vilje :P

Du har dem iløpe av noen dager,jeg fikk mine rimelig kjapt altså!!!

"morgen-middag" piller?Merkelige saker...hehe!!

Annonse

Gjest Sekretøsa

Ja, du kommer nok til å spy bacon! Haha :)

Japp, det gjør vi, og godt er det!! :) Bare JEG er fornøyd, så kan resten drite og dra ;) Jeg får ikke på meg buksene jeg hadde på i denne vekttilstanden, selv om jeg da var 3 mnd på vei med minsten.. hmm.. tror selve fasongen er litt endret også...

Morgen-middag, ja! Du har bestillt sånne du og, nepa ;) (den boksen med 100 piller i....) At jeg ikke kjøpte det her om dagen.. MÅ ha i morgen!! *banner litt*

Kanskje jeg blir en bacon til slutt???*knegg*

Det er det som betyr noe...At man selv er fornøyd!!Å det skal fan meg bare mangle...Min kropp,mitt valg...

Tror også min fasong har endret seg,var så å si hofte løs før,aner en liten endring der ja!!!

Jaa....kjøpte sånner ja!!Men gudane vet hva det er til..Nå!!Hehe...Må vell sette meg inn i pille styret når pakka kommer!!! :P Blir vell å hive bacon strimler å piller nedpå så det suuser....

Gjest Sekretøsa

Antageligvis blir du det ;) En tynn skive, that is! ;)

Heehe, ja du kjøpte sånne! ;o) 1 til frokost, 1 til lunsj, 1 til middag og 1 til kvelds.. og nå disse 30days også. jaja, bare jeg husker og ta p-pillene mine oppi alt dette, så! :)

Skal ikke ha mer enn 5-6 baconskiver da, pga saltet ;) Hva du må sette deg inn i altså! :)

Men du, send meg msn din på PM da, så kan vi jo skravle der, kanskje?? ;)

hallo

Nett spørre dere, regner dere masse fett til allle måltida?kjenner den lunsjen ofte har blitt litt lite i det heile tatt,gjerne ein atkins bar.Starta opp igjen eg og no nemlig med ketolyse.Eg har og igjen av 30 days, og skal bli artig å sjå om det er like effektivt ilag med ketolyse som sist.Var det mange som hadde positive erfaringer med den kombinasjonen altså??Ser de tablettene ofte er utsolgt på helsekosten og.ja ein ting til,masse fett,kor mykje regner dere for mykje??

Gjest Sekretøsa

Jeg prøver så godt jeg kan og få i meg MASSE fett, men det er vanskelig!!! Spiser bacon til frokost. Var en stund flink til og lage smoothie, med fett i, men det er en stund siden sist nå... Har heller økt karbeinntaket, og gått ned på fettet.

Anyway, jeg begynner nok med dette kokosfettet igjen nå, som jeg har planer om å være streng med meg selv! :)

Hvor mye gikk du ned med den kombinasjonen sist? på hvor lenge?

Eg husker ikkje heilt,men det var med den kombinasjonen at andre rundt meg verkelig såg kor eg hadde slanka meg,og at eg kunne bruke mindre kle,og bruke tidligere kle igjen.Men det var snakk om ein god del cm berre på ei veke og to,ett til to kilo og i den perioden.Men eg trener jo ein god del og så då viser det vel ikkje så mykje på vekta.Ja eg kjøpte meg kokosfettet igjen idag. Laga meg ein slik kakao på bake kako,uten sukker,fløyte,litt vatn, og splenda. Og ein kremtopp på toppen.Og ja kokos fettet oppi.

Hallo

Du eg har ikkje noko oppskrift sånn sett. Eg berre tar å varmer opp fløyte,med litt vatn,ca til eit krus, oppi ei panne.Så rører eg inn litt,ikkje for mykje,er vel litt karber,men lite i den bake sjokoladen.Men slik at det blir litt smak, og lys brun farge.Så tar eg oppi litt splenda,tømmer det i kruset, og tar ein kremtopp oppå, og litt dryss på toppen,litt splenda,og kanel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...