Gå til innhold

har bestilt meg privat UL i morra, klarer ikke vente lenger....

Anbefalte innlegg

jeg er 16 uker i dag, har fått time til ordinær UL i uke 19, men jeg er så spent at jeg ikke klarer å vente lenger...derfor blir det UL i morra i Tønsberg på Kvinnedoktor`n, ÅHHHHH jeg er så spent, kommer ikke til å få sove i natt....

Fortsetter under...

åh! SÅ morro!! ;) Lyst til det jeg og egentlig.. men sambo syns det er så unødvening.. siden vi har bestemt oss for å ta 3d ca rundt uke 26.

Men jeg har jo sååå lyst da!!

Lykke til! og gi oss tilbakemelding! Kanskje du får vite om det er en liten gutt eller jente! ;)

Annonse

nå har jeg vært på UL:) alt så fint ut og gynekologen var jo så nøye, men det er jo bare bra det:)

han trodde det var ei jente, han sa han var 85% sikker på det, for hun lå med navlestrengen mellom beina..... men han kunne ikke se noen tissemann, så da regna han med at de var ei lita jente, fikk med meg fine 3D bilder hjem:) jeg har jo ei jente fra før som er nå 15 mnd, så jeg har jo alt av tøy o.l til jente, så det passa jo bra:)

så morro!!! Gratulerer med en jente da!! ;) Jeg skal på den ordinære ul om 3 uker! Er sååå spent på om det er en gutt eller jente! Har en gutt på 17 mnd fra før, så hadde vært gøy med en jente! ;)

Har dere tenkt på noe navn å sånn da? ;)

når har du termin da, Hønemor25*påtjukkaigjen*? Jeg ble ikke flytta noe særlig i går, fortsatt rundt 9.-10. des. Vi har tenkt litt på navn, men litt vanskelig det der, det må lissom passe litt til det navnet vi har på dattera vår også, hun heter victoria. Dere da?

Hei igjen! ;) Jeg har termin den 12 desember. Men tror jeg blir flytta noe senere på ul. *spent*

Vi har en gutt som heter mathias fra før. Har tenkt litt på navn. Amalie, Sander, Maya, Emil, Elias, Malene er noen av de vi har vært innpå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...