Gå til innhold

Idag har jeg hilst på noen utrolige små skapninger...

phantomet

Anbefalte innlegg

For jeg har vært på besøk hos Venter på nr 2 og 3 og de nydelig tvilling-guttene hennes. Så nydelige som de er...*sukk*

Jeg måtte smile litt av hvor tydelig man kan se og oppleve forskjellene mellom to søsken som har samme utgangspunkt.., Både utseende og personlighet var vidt forskjellig på disse to små krabatene...

Og jeg fikk holde, kose og mate...og fikk et innblikk i hvor hektisk det er med to små, samtidig som jeg må berømme Venter på nr 2 og 3 for roen og sindigheten...og det er tydelig at mammaen koser seg veldig med disse to skjønne små.

Nå gleder jeg meg enda mer til å hilse på de to hybelboerne som bor i magen min... ;)

Tusen takk for at jeg fikk komme og hilse på dere!

Klem klem

Fortsetter under...

Det var bare hyggelig å ha deg på besøk! :)

Sier ikke nei til besøk som kommer å hjelper til med de små ;)

Blir litt annerledes når du nå snart har dine hos deg. Da blir det liv når vi skal møtes, hi,hi! Skal bli så gøy!

Lykke til de siste dagene!

Stor klem

Å så koselig! Jeg gleder meg veldig til å møte dere alle med to små i vognen :)

Phantomet: Veldig rart å se at det står 18 og 16 dager igjen etter nicket ditt - du var liksom alltis sistemann ut, men nå nærmer det seg med stormskritt. Lykke til de siste dagene :)

Tenkte på det samme jeg og, Ikke lenge før det er din tur nå. Sist gang jeg så deg hadde vi alle barn i magen og ingen av oss hadde født enda. det var når vi kjøpte tvilling boka. virker så lenge siden nå.

Lykke til med innspurten:)

gleder meg til å se dere alle.

tenkte jeg skulle prøve meg på en tirsdagslunch engang dere er et sted med goood plass til vogn, og en dag mine to små lar meg få gå i dusjen...tror de har noen "oi nå går mamma i dusjen" antenner for hver gang jeg tenker ok n[ har jeg tid så begynner orkesteret..tostemt hehe.

Gleder meg til sommeren når alle orker å møtes, og gleder meg til å se nye tvillingmammaer jeg ikke har møtt før, og alle de "gamle" med sine vakre små.

klemklem.

igjen lykke til, håper du får en superfødsel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...