catine Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Tok en test og den er jammen meg positiv!! Kan ikke tro at det virkelig er sant:) Nå skal lillegutt få en herlig liten bror eller søster (eller 2! Imorgen drar jeg rett til sykehuset for å ta blodprøve og måle hcg nivået. Må selvfølgelig ta en ny test imorgen tidlig også Ingenting slår denne følelsen - selv om jeg er driiitnervøs for tiden fremover.. LYKKE TIL alle sammen! (kan legge til at det er rg 12 for meg og at jeg tok testen nå i ettermiddag. Symptomer: oppblåst mage, smerter i magen, liten matlyst, hissigpropp;)
ikø29 Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer :-) Det er alltid kjekt å lese om de som lykkes!
tubaluba Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Gratla!! det er utrolig, full klaff. håper på flere.. mvh
baby ventes 11 mars :) Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 hipp hipp masse hurra:) jeg håper jeg er like heldig:)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 Åh så utrolig gøy. Gratulerer så masse:-) Lykke til videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå