Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Har akkurat kommet innpå her. Veldig ålreit sted:)

Har ikke hatt noe blødning på 12 dager, men 13.dag var det slutt. Da fikk jeg både menssmerter og litt blod. Har fortsatt idag, så jeg ringte Porsgrunn. De sa jeg skulle fortsette å ta medisinene til i morgen( 14.dag) og ta testen uansett. Mange har litt blødninger under hele svangerskapet sa de. Nu vel, tenker jeg, ække no liten blødning her, nei, så testen i morgen blir selvfølgelig bare en bekreftelse på at vi må på`n igjen. Hadde vel egentlig ikke forventa at det skulle gå 1.gang, selv om det gjør det for noen. Må jo selfølgelig ha trua. Er bare å stå på vel. Gir meg ikke så lett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tyren71:-)

Veldig trist å høre at det ikke gikk så bra for deg. Vi var også i gang med første forsøk. Etter 1 1/2 måned på spray, en stor cyste og 2 runder med sprøyter fikk jeg i går ut ett egg som ikke var modent:-( Legen visste ikke hva som hadde skjedd for ultralyd på torsdag så veldig bra ut. Spurte om jeg hadde tatt medisiner som jeg skulle og jeg hadde gjort alt riktig. Er jo skuffet, men går helt greit for jeg hadde heller ikke trodd at det skulle gå på første forsøk. Vi starter forhåpentligvis opp igjen i juli:-) Håper du også er i gang igjen snart;-) Krysser fingrene for det:-)

Skrevet

Hei Pysekatten:)

Takk for det og lykke til for dere også!!!:) Jeg hadde 7 folikkler, 5 egg, 1 bare skall, 2 ville ikke befruktes, satt inn de to egga som var bra, men har ingen på frys, så da må vi starte helt forfra. No dritt, for å ta ut egg var en smertefull opplevelse, men med vondt skal vel vondt fordrives og babylykken skal nok komme for oss også:))

Skrevet

Ja det er utrolig kjipt å begynne på start igjen. Håper vi får lov å begynne igjen i juli. De har sommerferie hele juli i Porsgrunn, men jeg kan jo begynne på spray. Ho snakket om det der borte:-) Vet når du kan starte opp igjen?

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å teste i morgen uansett. Virker jo litt for dumt sånn som jeg blør, men men..Håper jo på å starte opp raskt igjen, men med ferie der oppe i hele juli, så blir det jo iallefall ingen uthenting av egg og innsetting før i august/ september - kanskje oktober. Bare ren gjetting dette. Får spørre litt mer når jeg ringer i mårra. De sier liksom ikke mer enn strengt tatt nødvendig synes jeg. Virker så forskjell på type medisin og opplegg med de som er på Riksen. Merkelige greier. Skal spørre litt om det også når jeg skal opp igjen. Må vel skrive huskelapp på alt det jeg lurer på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...