Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Sønnen min blir er forsynt med et bryst til hvert måltid. DVS at det andre må vente til neste amming med å bli tømt. Jeg får derfor alltid spreng i det brystet som ikke blir sugd på. Er dette vanlig? han ønsker heller ikke suge på det andre brystet, fornøyd med ett.
prins06+2til Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Kjenner igjen dette problemet, det jeg gjorde var å la han kun suge i max 10 min fra den ene så rape og gi han fra den andre. om du allerede ammer så kort som 10 min så ta han vekk fra puppen før han blir mett. da vil produksjonen gjevne seg ut og du slipper spreng. det er jo grusomt vondt.
lille lysglimt Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Jeg ammer også på samme måte som deg, ett bryst til hvert måltid. Jeg får også litt bryst spreng, men har fått vite det er bedre å tømme et bryst enn å ta litt av begge pga det er den siste melken som er mest fettrik. Kan jeg spørre hvor gammel er babyen og hvor ofte ammer du?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Hehe.. Min sønn krever begge bryst for å bli mett og etter 3t er jeg kjempesprengt i begge.. Hva gjør jeg? Gutten blir 2mnd på fredag
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Her var det også sånn til gutten ble litt over fem måneder ... men ikke så mye brystspreng etter de første tre månedene da
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Babyen er en mnd og suger ca 10 minutter før han er fornøyd. Vil gjerne at han skal få i seg den mest fettrike melken jeg også...
lille sprelle Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Hva med å pumpe det andre brystet og fryse det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå