Gå til innhold

Hvilket navn ville du valgt til søsteren til Anna Leah?

Anbefalte innlegg

Anna Leah & Ella Nicoline

Anna Leah & Ava Elisabeth

Anna Leah & Una Elisabeth (Anna og Una for likt?)

Anna Leah & Emma Elisabeth

Anna Leah & Vilja Elisabeth

Anna Leah & Vida Elisabeth

Liker kanskje best Anna og Emma sammen.. Og, noen har kanskje fått med seg at vi nå bare bruker Leah på Anna Leah, men vi regner med å bruke Anna, evt. Anna Leah sammen, etter hvert som hun blir større..

Fortsetter under...

Akkurat det samme sa kjæresten min om Vida! Derfor er det herved strøket av listen.. Han likte ikke Vilja heller, så da står det i hovedsak mellom Emma Elisabeth og Ella Nicoline.. Han mente Ava og Anna, og Anna og Una ble litt likt..

Emma Elisabeth er mitt favorittnavn her nå, spørs om det ikke blir det. Selv om vi har ganske god tid på oss.. For Anna og Emma passer vel?

Emma Elisabeth er så vakkert. For noen år siden ventet ei venninne av meg en jente og vi snakket om navn, da husker jeg at jeg foreslo Emma Elisabeth for henne, og hun valgte faktisk Emma da :-) Anna og Emma er flott sammen!

Jeg synes Emma er et nydelig navn! Jeg liker også Ella, men Emma er finest. Imidlertid synes ikke jeg det er så fint med to fornavn på samme bokstav (Emma Elisabeth), så jeg vile foreslå Emma Nicoline!

Hvis ikke, ville jeg tatt Ella Nicoline.

Annonse

Jeg tror jeg ville valgt Ella Nikoline, det var veldig fint og passer godt til Anna Leah! Vilja Elisabeth var også pent og får andreplassen.

Una liker jeg ikke, synes ikke det er noe fint. Ava liker jeg litt, men det er altfor likt Anna.

Annonse

Tusen takk for alle svar! Herlige dere er :-)

Angående dette med å kanskje bruke to korte navn, ingen dårlig idè, det skal jeg ta med meg videre :-) Til Anna Leah tenkte vi ogs på Leanna, men det ble litt greiere med to enkle navn, da hun kan velge litt etter hvert hva hun ønsker å bruke.

Hva synes dere om:

Una Vilja

Ava Vilja

Pia Vilja

.. men likevel føler jeg noe skurrer..

Liker fortsatt:

Emma Nicoline

Ella Nicoline

Emma Elisabeth

Ava Elisabeth

Noen med forslag?:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...