Gå til innhold

Hurra kolikken begynner å roe seg..er klar for treff igjen:)

Anbefalte innlegg

...hvis dere gravide mager tillater en baby i gjengen deres..det kommer vel snart flere..??? hehe junijenta og frk olsen begynner vel å bli bra sprekkferdige nå tenker jeg!!

Har veldig lyst til å komme meg ut en tur så hvis noen har lyst så bare rop ut!!

Fortsetter under...

Jeg er med :-) Bare å sette opp en dag, så satser jeg på at det passer. Slutter å jobbe etter denne uka, så da bør jeg vel ha tid til et treff stort sett når som helst :-)

hei hei;) lenge siden sist nå...her er alt bare bra , hatt mye å færa med så ikke vært no særlig på nett...men blir gjerne med på et treff igjen jeg også;) tia har gått så fort , snuppa blir jo alt 2mnd lørdag. sett opp et treff du , så kommer vi også;)

Annonse

Å, torsdag er superdum for meg :-( Skal til tannlegen kl 12, og til veterinæren med 3 søte små kl 14. Men kan jo klare å presse inn en time med dere før tannlegen.

Ingen som har lyst på 2 chinchillabarn forresten? Veldig veldig søte ;-)

Sorry for dårlig med svar!!!!

Har hatt uka fra helvete med kolikke skriking på mellom 5 og 10 timer om dagen. Helt jævlig. Men i dag var det plutselig blitt mindre. Hvis dette ved varer så kan vi kanskje ha ett treff neste uke???

Hva med 9 eller 10 juli???

Hjertelig takk jenter!

En uke på overtid var det godt å få henne ut, men det har vært en slitsom uke - jeg ble syk og måtte legges inn igjen. :(

Nå er vi hjemme og prøver å bli kjent... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...