Gå til innhold

Hurra kolikken begynner å roe seg..er klar for treff igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvis dere gravide mager tillater en baby i gjengen deres..det kommer vel snart flere..??? hehe junijenta og frk olsen begynner vel å bli bra sprekkferdige nå tenker jeg!!

Har veldig lyst til å komme meg ut en tur så hvis noen har lyst så bare rop ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med :-) Bare å sette opp en dag, så satser jeg på at det passer. Slutter å jobbe etter denne uka, så da bør jeg vel ha tid til et treff stort sett når som helst :-)

Skrevet

JA! Jeg vil også komme meg ut litt...sett opp et tidspunkt du :)

Skrevet

hei hei;) lenge siden sist nå...her er alt bare bra , hatt mye å færa med så ikke vært no særlig på nett...men blir gjerne med på et treff igjen jeg også;) tia har gått så fort , snuppa blir jo alt 2mnd lørdag. sett opp et treff du , så kommer vi også;)

Skrevet

Jeg blir gjerne med c",) Hadde tenkt meg en tur til Oslo i begynnelsen av neste uke, men har ellers fri og goood tid.

Skrevet

Da foreslår jeg torsdag kl 11 :D noen forslag om hvor?

Skrevet

Nå ser det ut som om jeg ikke kommer meg innover før onsdagen, så da kan jeg dessverre ikke før uka etter - da har kalenderen min imidlertid nesten bare blanke ark om noen andre har tid og lyst til treff da c",)

Skrevet

Jeg er på føden nå, frøkna kom natt til fredag kl 01.40.

(3470/50 cm)

Jeg blir med på treff litt senere jeg... ;)

Skrevet

Gratulerer Frøken Olsen!!!! :-D

Gleder meg til å få se den lille, regner med det er flere enn bare meg?!

Skrevet

Å, torsdag er superdum for meg :-( Skal til tannlegen kl 12, og til veterinæren med 3 søte små kl 14. Men kan jo klare å presse inn en time med dere før tannlegen.

Ingen som har lyst på 2 chinchillabarn forresten? Veldig veldig søte ;-)

Skrevet

Gratulerer !!!!

Håper alt er bare bra med dere, og så håper jeg å se dere på treff senere. Kos dere masse med den lille c",)

Skrevet

Sorry for dårlig med svar!!!!

Har hatt uka fra helvete med kolikke skriking på mellom 5 og 10 timer om dagen. Helt jævlig. Men i dag var det plutselig blitt mindre. Hvis dette ved varer så kan vi kanskje ha ett treff neste uke???

Hva med 9 eller 10 juli???

Skrevet

Hjertelig takk jenter!

En uke på overtid var det godt å få henne ut, men det har vært en slitsom uke - jeg ble syk og måtte legges inn igjen. :(

Nå er vi hjemme og prøver å bli kjent... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...