Lebye Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Noen med erfaringer? Andre steder dere syns var bra?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Hørt at majorstuaklinikken er bra. Ikke prøvd selv.
Lacey*har fått erta Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 IKKE gå dit! De gjør dårlig undersøkelser. Da legen der tok UL på meg fortalte hun meg at babyen min var død!! Hun tok skammelig feil! Skikkelig slurvete dame! Jeg ville heller gått på kvinneklinikken i pilestredet park.
Lebye Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Uff da, det var ikke noe godt å høre. Skal ikke bestille time hos dem. Takk for svarene.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har også hørt masse positivt om Majorstuaklinikken, så dit skal jeg på 3D! Er visst også en veldig bra i Sandvika...
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Har vært på oslo city maaange ganger og er kjempe fornøyd skal dit igjen neste mandag..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Aage Huseby ved Oslo City legesenter er spesialist på ultralyd og veldig flink. De andre vet jeg ikke noe om. Majorstuklinikken vet jeg overpriser undersøkelsene, samt at flere av legene der har vært under undersøkelse av helsemyndighetene.
*Lille Persille" Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Jeg var hos han mannen der, sikkert Åge Huuseby som noen andre her skriver men jeg har også hørt at hun damen er skikkelig dårlig. En venninne av meg hadde bestilt time hos Åge men da hun kom var han ikke der og hun fikk time med hun damen istedenfor.. Dersom du bestiller time der så be om en time med Åge og hvis de likevel setter deg opp hos damen så si at da vil du heller ha en ny time senere med Åge.
Lacey*har fått erta Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Ja, Åge huuseby er sikkert mye flinkere. jeg kan ikke uttale meg om han! Jeg hadde Kristine Meidell! Hun er jeg absolutt ikke fornøyd med! Så jeg skal ikke snakke stygt om Åge Huuseby altså! Måtte bare si det!
sykkelpumpe Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 Vel.. her er det jo delte meninger. Jeg hadde en dame, og hvis det bare er en dame der, så var det hun. Var veldig fornøyd. Hun forklarte og pekte på det lille knøttet vårt, vi fikk høre hjertelyd, og fikk med tre fine bilder hjem. Alt var såre vel. Det eneste er vel at det gikk fort... følte jeg, men vi hadde jo vært inne i 20 min, som er vanlig konsultasjonstid, så det er vel egentlig ikke så kjapt likevel.
*månestråle* Skrevet 25. juni 2008 #11 Skrevet 25. juni 2008 Jeg hadde også en dame når jeg varpå ul på oslo city legesenter. Syntes hun var hyggelig jeg og virket flink
AnnaLena Skrevet 25. juni 2008 #12 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har vært hos Dr. Nicolaidis, Kvinnedoktor i Tønsberg. Jeg hører mange klager på klinikker i Oslo. Hvorfor kjører dere ikke 1 time syd og tar ultralyd i Tønsberg? Det er mye billigere, dere får både medesinsk sjekk og flotte bilder og film på cd til 850 kr. Han setter av 45 min og er kjempekoselig. Han jobbet på sykehuset før som fødsels lege ved risiko poliklinikken for gravide. Jeg var der forrige svangerskap og gikk privat til han nå fordi jeg vet han er best. Han fortalte meg at han nå skal jobbe litt ekstra på Riksen på risiko poliklinikken der så da er vi i alle fall trygge på at vi kommer til en av de beste. Bare et godt tips. Han holder til på Meg og Magen butikk og klinikk hvor det bare jobber jordmødre og barnepleiere selv i butikken. De har flott og rimelig gravidetøy der også, så det er vel verdt turen. Se info på www.megogmagen.no
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #13 Skrevet 25. juni 2008 Nå har jeg bare blittt undersøkt av huseby da, så noen dame kan jeg ikke uttale meg om men Huseby er den beste gynekologen jeg noengang har vært hos, går bare til han når jeg ikke er gravid også Verdens hyggeligste fyr og utrolig flink lege!
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 25. juni 2008 #14 Skrevet 25. juni 2008 jeg var og hos Åge. Utrolig flink og hyggelig!!! han anbefaler jeg på det sterkeste
barnimagen82 Skrevet 25. juni 2008 #15 Skrevet 25. juni 2008 Vi var på majorstuaklinikken, og var utrolig godt fornøyd. Mannen min er engelsktalende, og det var ikke noe problem for legen. Han tok alle mål nøye og forklarte godt. Fikk også bilder med hjem. Veldig positiv opplevelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå