RTprøver Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Nå har jeg fått en liste over gynekologer, og skal ringe rundt etter at jeg har fått meg en henvisning fra legen. Men, det hadde vært supert om noen fra Bergen som har vært gjennom denne prosessen, kunne anbefalt meg noen?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Bjerknes er fin, og hun Indiske på Nestun:-)...lykke til
RTprøver Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Ja, men nå viste det seg at de undersøkelsene jeg (kontrastundersøkelse av eggledere) skal ta, kan kun gjennomføres på Betanien eller Haukeland... Evigheter med ventetid hos begge...
lubbeline Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 Ja vet, kjempelang vente tid her i Bergen...jeg bestilte time hos Nordica i København, og fløy opp ned på dagen, tror selve undersøkelsen kostet 2400, og var vel verdt det for meg, fikk påvist tett eggledere i februar...og måtte ha prøverør, nå er jeg elleve uker gravid, så det er ett tips til deg;-)
RTprøver Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2008 Supert Jeg snakket med Dr. Lindenberg og han var enig med deg Så selv om henvisningen er sendt til Betanien, så reiser jeg ned til Nordica og gjør det der
lubbeline Skrevet 26. juni 2008 #6 Skrevet 26. juni 2008 Det hørtes da utrolig fornuftig ut;-)))....og han er veldig morsom søt og hyggelig:-)....til høsten skal vi nok ha Bergens treff igjen, da er du hjertelig velkommen til å komme, god tur:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå