lillebie på`n igjen Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 ååå så spennende :-) de ringte fra nordica i stad å lurte på om jeg hadde noen ønsker for donorsæden de skulle tine opp...og det har vi jo ikke. viktigste er at ungen blir frisk og rask:-) hun lo litt og spurte om jeg ikke kunne hjelpe henne litt likevel, med øyefarge..så da ble det brune øyne på donor.... og 180 cm lang! selv er jeg 161 cm med blå øyne, så blir vel en bra mix :-) så da er detr uttak i morgen og innsett på fredag :-)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 ÅÅÅÅ, lykke til Skulle til å starte ny tråd og ønske dere lykke til, men her var du jo Så utrolig gøy at alt har gått så fort og ikke minst "på skinner" for deg! Ikke lenge siden det var ei litt trist jente med tette eggledere her inne, og nå er du allerede proppfull av modne egg Dette skal gå kjempebra, og dere må kose dere masse i København Hvis dere skulle ha lyst å gå på kjøpesenter, må jeg anbefale Fields, som er det største i skandinavia. Det ligger lett tilgjengelig, bare to togstopp fra flyplassen, på vei inn til København. Vet at Metro også går dit. Der har de stor babybutikk også Hold oss oppdatert!!
lillebie på`n igjen Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2008 Tusen takk for det IVF-mammaer :-) ja tiden har gått veldig fort når vi først satte i gang, håper vi er like heldige som dere :-) takk for tips om kjøpesenter, vi må nesten få shoppet litt mens vi er der nede :-) pass godt på spira (spirene?) så lenge :0)
Deneb Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 Hei IVF-mammaer *gravide* Er det vanskelig å finne fram til Fields? Vi kommer kjørende med bil fra Malmø. Tenkte vi skulle nyte noen kjærestedager i Køben, og da lokker det med en stor babybutikk ) Håper formen er god, og at du slipper unna kvalmen! Du må forberede deg på endringer hos kona, he he. Min kjære har gått opp i vekt, er trøtt om kvelden og jammen så er hun litt småkvalm også )
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Nei, det tror jeg ikke er vanskelig å finne. Kjøreanvisning ligger på nettsiden: http://www.fields.dk/default.asp Det ligger forresten ved Ørestad stasjon, så for de som tar tog eller metro er det bare og hoppe av der. Kan ikke unngå å se det! Ikke alle som liker kjøpesentere, men jeg synes dette er veldig bra, etter den amerikanske modellen for å si det sånn Og hvis man er litt dårlig etter egguttak, kan det være ok å ha mange steder og sette seg ned underveis, og mye samlet på en plass. For veldig mobil er man som regel ikke.. Og, ja, det blir nok litt forandringer hos kona. Ser jo allerede at det kan være gunstig å gå opp en BH-størrelse, og småkvalmen om morgenen er allerede her.. Mon tro om det er to!?.. Kos dere masse i København, både lillebie og Deneb Ellers
satser & vesla Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Hei. Så spennende. Ønsker dere lykke til :-)
Månestråle75 Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Det var gode nyheter! Lykke til, og god tur :-) PS Kanskje vi ses? Jeg skal til Nordica enten torsdag eller fredag :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå