Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med dere? noen som har testa enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg testet positivt i dag på RD 11! Har tatt blodprøve nå i morges og fikk snakke med legen ang min oppblåste mage. Det er ikke progesteronstøtten som gjør en oppblåst slik jeg har trodd, men egguttaket. Det er rett og slett en inflammasjon som gir væskeansamling. Går over etter hvert.

Positiv test nå er jo i tidligste laget, så tar det hele med så stor ro som jeg klarer. Det er jo fortsatt mye som skal klaffe, og jeg avventer blodprøvene før jeg tør å si til meg selv at jeg er gravid.

Lykke til alle dere andre også!

Skrevet

Gratulerer Krusemynte, klart du er gravid :-)))))

Jeg er også på rugedag 11 i dag, men tør IKKE teste nei.

Jeg tenker at så lenge jeg befinner meg i den bobla jeg er nå, så er jeg gravid inntil det motsatte er bevist, men med en gang jeg tester, så vet jeg jo ikke..

Om jeg klarer så venter jeg til fredag, og tester på rugedag 14 som først tenkt.

Jeg hadde også VELDIG oppblåst mage etter uttaket, begynner å roe seg litt nå.

Skrevet

Jeg hadde STORE planer om å teste idag morges, men tørte rett og slett ikke:(

Har planer om å teste senere i ettermiddag.., men tror dere det egentlig går?? En skal jo egentlig bruke morgenurin når en tester før en egentlig skal..

Nå treger jeg på at jeg ikke testet imorges!!

Har oppblåst mage og føler meg rett og slett helt utslitt -både fysisk og psykisk..

Skrevet

Da er vi i samme situasjon, Catine.

Jeg er på RD 13 i dag, og hadde planlagt å teste i dag morges. En liten test-test liksom.... Men jeg TURTE ikke! Fikk helt sperre! Vil liksom leve uvitende i håpet litt til....

Er så lei av meg selv!

Denne prosessen krever sterk psyke, altså!

Jeg er helt utslitt jeg også....

Skrevet

ja det sliter veldig denne prosessen.. jeg føler meg helt tom for energi og orker ingenting. Synes synd på sønnen min- han forstår jo ingenting, men jeg føler at jeg ikke er helt der for han disse dagene pga dette. Gleder meg til det er over- enten det går eller ikke. Det er bare så synd dersom det ikke går for da blir det jo en ny prosess om ikke lenge og det er så slitsomt..

Idag er jeg veldig negativ og tror at det går rett vest:(

Men jeg tror at jeg bare mååå ta en test i ettermiddag- selv om det er galt siden det ikke er morgenurin... tror du det vil slå negativt ut uansett siden jeg ikke tester på morgenurin?..

Skrevet

Hei.

Jeg har hatt mitt 1.forsøk og idag er det 13.dag. Fikk menssmerter igår og litt blødning. Har ringt å snakket med de idag siden jeg fortsatt blør, og de sa at jeg skulle fortsette å ta medisinene og allikevel ta testen i mårra. Var vanlig med litt blødning, og noen har visst litt blødninger under hele svangerskapet. Vel, er ikke noe liten blødning her, så testen i morgen blir nok bare en bekreftelse på at "vi må på`n igjen. Kjedelige greier, men gir meg kke så lett. Tvi Tvi til dere andre:)

Skrevet

Hei!

Gratulere så mye!!!Morrrrrrrroooooooooooo

Måtte bare si noe om den hovne magen.jeg ble også veldig stor over magen etter egguttak så ut som jeg var 5-6mnd på vei.Den gikk ned litt etter hvert,men ikke så mye.Er nå snart 15 uker på vei,og har en mye større mage enn andre som er like langt på vei som meg,og som har blitt gravide på vanlig måte selfølgelig.Dette gjorde det veldig vanskelig å holde graviditeten skjult selfølgelig.Lykke til!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...