hannetroll Skrevet 24. juni 2008 #1 Skrevet 24. juni 2008 Klarte ikke å dy meg, men måtte teste å i morges. Ingen tvil: Kjempetydelig blått kryss! Skal ta blodprøve i dag, og skulle egentlig ikke ta urintesten fredag, men dere vet hvordan det er... Håper bare ikke det er progesteronstøtten eller andre preparater i kroppen som slår ut...
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer Krusemynte, klart du er gravid;))
hannetroll Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juni 2008 Tuusen takk dere! JEg tør ikke slippe jubelen helt løs ennå, og er veldig glad for at jeg kan ta en kort prat med sykepleierne på klinikken når jeg skal inn for blodprøve i dag. ...så får ijeg også spurt om hvor lenge jeg må gå rundt med min oppblåste ballongmage. Skal fortsette med progesterontilskuddet ut uke 9 så frykter ballongen er kommet for å bli... Men DET er det verdt dersom dette går veien! Lykke lykke til alle dere andre også som skal teste denne uka!
Viktoriana Skrevet 24. juni 2008 #5 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer så mye! Lykke til med blodprøven.
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer kjempemasse og lykke til med blodprøven klem
Jane_septembergutt Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Gratulerer masse!! Og lykke til videre;-) Håper vi ser mer til hverandre da, jeg er på rugedag 12 idag og testa også positivt, men det var med en gammel test utgått på dato i 2006... Men kan jo håpe.. ;-)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 Så gøy, gratulerer så mye Vi fikk også positiv test på rugedag 11, et klart kryss Progesteronen kan ikke gi positiv test, så du er gravid!! Kos deg masse!
74skytte Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 GRATULERER Krusemynte og Jane! Dere er gravide. Tjohoo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå