Gå til innhold

samtale om keisersnitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg var og på samtale på Fredrikstad om planlagt ks, fikk innvilget under første samtale men han ville gjerne ha en oppfølgingssamtale for å forsikre seg om at jeg ikke hadde ombestemt meg. på den samtalen snakka vi om datoen og jeg fikk brev i posten ca 1uke etterpå:)

kan jeg spørre hvilken lege du skal til?

takk for svar!! godt å høre om andre som har vært på samme sykehus jeg skal til. legen heter Darko Juric, kjenner du navnet?

når hadde du oppfølgingssamtale i forhold til termin? når fikk du ks i forhold til termin?

beklager mange spm, bare så betryggende å høre fra en som har vært på samme sykehus!!!!

Jeg har ikke høst om den legen, jeg var ikke hos han/hun!!!

Første samtale var i april, så fikk jeg oppfølgingssamtale en mnd etterpå i mai. Så kom brevet ca 1uke etterpå i posten, jeg har egentlig termin 29.august men skal ha ks 20.august. Han legen jeg var hos sa at det er vanlig å ta ks 1-2uker før termin!!!!

Er bare å spørre, svarer så godt jeg kan jeg:)

Æ hadde møte med jm så med lege(en grusom lege som ikke ville forstå nåt). Måtte komme tilbake for å prate me jm igjen for så senere på mail få vite at æ skulle få ks. Hadde da sendt flere mail til ho. Hadde å skrevet fødselshistorien min som va 5 a4 sie som dæm fikk første gang og ca 6 a4sie om alt mulig anna andre gang. Tilbake til jm og så til lege å få dato til ks.

Hadde da vært hos jm hær flere gang før d og hos lege på kontroll og pga bekkenløsning å da prata om ks hver gang(og gråte hver gang).

Hadd nån samtala om ks JA. Fikk ks pga tidligere ks, angst og traumatisk fødselsopplevelse. D står d i papiran mine:)

Hadde en grusom kamp, men kan endeli lægge d bak mæ og nyte di siste 3 uken:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...