Gå til innhold

150 dager igjen.. dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det "bare" 150 dager igjen. 50 dager til tosiffra tall. En uke til UL. Minsten blir enten fotballspiller eller kickbokser - for noen spark/slag som kommer innimellom :) Innmari gøy da!

Skrevet

157 dager igjen her :)

Jeg synes jeg nylig passerte 200, så dette kommer til å gå fort!

Jeg skal på ul mandag som kommer. Gleder meg! Tror det bor en liten kickbokser inni magen min også, hehe. :)

Tro om det er gutt eller jente!

Skrevet

146 dager her :) Snart to siffra tall :)

Skrevet

Syns ikke det er lenge siden jeg passerte 200 dager heller - heldigvis :)

Og tre uker til ferie går jo som en vind. Og fem uker ferie er jo over på et knips! Og så begynner jeg på skolen igjen - noe jeg gleder meg SÅÅÅ til. Og så er det plutselig november. Gosj - det var nesten litt for fort syns jeg :P hehe...

Skrevet

151 dager igjen :-) Og blødningene har heldigvis stoppet. Merker nå hvor bekymret jeg har vært og det er veldig godt å kunne slappe av litt. Begynner å glede meg til jeg kjenner spark fra den lille. Er i uke 19 nå!

Skrevet

Da er herlig aa kjenne spark og bevegelser....

Dog da ikkje er so mykje kvar dag enda,litt opp og ned...

Vil jo kjenna noke heile tida,hehe...So blir frustrert naar eg ikkje faar kontakt,NAAR EG VIL.hehe...For kjenne han flytte paa seg,innimellom...

Skrevet

150 dager igjen her også, føles ut som en evighet står igjen,hehe....

Ikke noe som er bedre enn å kjenne nurket sparke ordentlig fra seg:) Sier kanskje ikke helt det samme den dagen h*n treffer ribbena med voldsom kraft, men utrolig godt å vite at det er bra med liv!!

Skrevet

150 dager her også!! var på ul i går og så en livlig baby som ikke ville vise seg fram. Brukte navlestrengen som skjul, så her må vi leve i spenning til november.:)

Skrevet

131 dager igjen; tiden flyr. Er alikevel ganske utolmodig, spesielt etter at vi var på ul.

Skrevet

135 dager her og tida går fort!!!:)

Skrevet

tror jammen det var 143 her også:)

Skrevet

Er kansje litt sen med å svare jeg, men i dag har jeg uansett 125 dager igjen...! Jeg vil det skal gå foooooooooooort!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...