Gå til innhold

Jeg savner dere jeg :D

trude_fikk_tvillinger_mai08

Anbefalte innlegg

Ville bare si det, fortenk :)

Også må jeg få lov å skryte litt - www.tvillingglede.piczo.com, hvor jeg nå og da legger inn litt skrytebilder av mine to små.

Håper dere alle har det så bra som dere kan ha det.

De som har født - med barna sine.

Og de som venter - jeg vet det er tungt, men gled dere til det er over og dere har de to nydeligste nurk i armene!

Jeg har ikke ord for hvor heldig jeg føler meg,

som faktisk har fått to med engang :)

Fortsetter under...

Hei trude

ja enig med deg.. savner tiden med bim. er nå å leser her ganske ofte.. men skriver ikke så ofte..er litt på din baby og tvillingforum.com.. er jo mange ting jeg lurer på. var å kikket på hjemmesiden din.. så utrolig skjønne de er.. syns de har blitt store jeg!! gutta mine er snart 4 mnd og er 6,5 tunge.. smiler og prater.. masse som skjer hver dag.. syns ting går lettere nå.. men dette er jo sykt slitsomt også da. vi har fått nye utfordringer.. med at de påvirker hverandre.. sympati gråt og dette gjør leggingen ganske vanskelig.. men men.. livet med tvillinger er jo herlig da. håper dere trives på vinstra og at dere får hjelp når dere trenger det.. ta i mot.... håper vi treffes på et treff med tvillingene en dag. har sett moden mamma sine jenter.. utolig skjønne.. har veldig lyst til å se venter nummer 2 og 3 også. tenk nå har så og si alle født av gjenger her inne... så rart å se folk som har termin langt frem nå..

god sommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...