nifficat Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Er det noe forskjell på disse? Kan man teste negativt på den ene og positivt på den andre??? Veldig takknemlig for svar!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 24. juni 2008 #2 Skrevet 24. juni 2008 Ja, det kan man!! Min erfaring er at de billige slår ut seinere, og du må bruke mer tid på å faktisk se at streken er der. Vi testa på rugedag 11 med både billigtester og clearblue (sånn med kryss), og cben ble positiv med en gang, og begge strekene var like sterke!! Fikk jo helt sjokk.. Vi tok to billigtester på samme urinen, og de ble positive, men det tok flere minutter, og strekene var svakere. Så vi skal aldri teste med billigtester igjen, det er alfor gøy med krysset
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 24. juni 2008 #3 Skrevet 24. juni 2008 Har samme erfaring som ivf-mammaer.. Jeg testet sist positivt med cb en uke tidligere enn jeg gjorde med qr - test.. Bruker aldri qr mer Forskjellen på testene er jo hvor ømfintlige de er på hcg. CB viser nå positivt allerede ved 25 hcg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå