satser & vesla Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Hei. Jeg begynner på igjen. Mistet spiren min i dag 8+3. Trist, men livet går videre. Så nå skal jeg vente på mensen så får vi se :-)
StorkeMammaen Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Nei nei nei, så forferdelig trist!! 8+3 er jeg og idag, og det setter en vekker om at det fortsatt er et veldig usikkert stadie. Så bra at du er ved godt mot og vil prøve igjen. Ønsker deg virkelig lykke til og håper du får mensen snart. Kan jeg spørre om du merket noe spesielt på kroppen før du mistet spiren din? eller fikk du bare plutselig blødninger? Du trenger ikke svare altså hvis du ikke orker. Lykke til igjen og klemmer til deg.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Det var trist å høre! Godt at du ikke gir opp, stå på. det skal gå til slutt!!! :-)
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 24. juni 2008 #4 Skrevet 24. juni 2008 uff så trist:( du må ihvertfall ha lykke til videre. spiren vil nok sitte til slutt masse trøsteklemmer fra meg
satser & vesla Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2008 Jeg fikk mørkrød, levrete og slimete blødning på lørdag, dro til legevakten på søndag og fikk henvisning til ul dagen etter. Alt så fint ut, men jeg blødde forsatt - det gikk over til lysrosa og par timer senere fikk jeg rier som varte 3-4 timer og den kom rett ut. Det var lettelse da riene gikk over til menssmerter. Så jeg blødde masse og det var nok signal for meg. Legen sa at 1 av 4 blør under svangerskapet uten at det er noe galt. Så ha det i bakhodet hvis dere opplever det samme, trenger IKKE å bety at dere mister hvis dere blør. I dag har jeg fått tabletter for å få ut resten av blødningene i livmoren. Så er det bare å vente på å få syklusen på plass. Da drar jeg rett til køben ;-) gleder meg :-) P.S: det er en forum "mistet, gravid igjen". Der er det fint å kunne diskutere slike ting. Mange her og på 1 trimester kan bli nervøs av slike beskrivelser som jeg kommer med. . Husk at prosentsatsen for abort er små, det er store sjanser for at det går bra med dere :-)
satser & vesla Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 P.S: glemte å si at jeg fikk sterke smerter dagen før blødningen i mage og korsrygg - det vedvarte over flere dager. Ikke det samme som mensmurring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå