Gå til innhold

Hvordan fungerer bytterett??? JYSK kan putte skapene sine oppi en viss plass!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fillern så forbanna jeg er.. Etter sambo og meg har holdt på i 3 timer med å skru opp et relativt lite kleskap fra jysk, viste det seg at noe var alvorlig galt.. jeg trodde først vi hadde gjort noe feil, men etter å ha vurdert alt fra a til å, kom vi fram til at det måtte være en produksjonsfeil eller noe.. Hele skapet var skjevt! Skikkelig dritskjevt! Hvordan er rettighetene våres nå da? Kan jo ikke heve kjøpet når vi nesten har skrudd opp drittn..?

Fortsetter under...

Skrevet

lever det tilbake... skapet har da mangler i henhold til forbrukerkjøpsloven...

Skrevet

huff, håper du har rett.. håper jeg slipper å krangle meg til å få bytte det..

Skrevet

du har krav på det... slå opp i forbrukerkjøpsloven... står svart på hvit...

hadde dette på skolen..

Skrevet

Du får byttet det, men ikke returnert det og pengene tilbake.

Skrevet

Hvis du hadde handlet hos meg og har kvittering så skulle du fått pengene tilbake eller et nytt skap.

Uten kvittering kan du få en tilgodelapp eller nytt skap!

Annonse

Skrevet

Men, om du må ta med deg skapet tilbake eller ikke det varierer fra butikk til butikk så hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt dit å spurt om du trenger det. Ingen grunn til å være morsk på de ansatte der da, det er ikke deres feil :)

Skrevet

Hehe.. Ja hvis man handler på Jysk kan man regne med både det eine og det andre :D Ikke rart at det er billig. Har vært en flittig Jysk handler når jeg fløtta hjemme fra. Ja da fikk man pakke som ikke var helt som det skulle være. Som en mats kommode, der manglet det bakveggen, måtte vente ganske lenge på denne tynne sponplata. En annen gang så kjøpte vi en annen kommode og der var som sagt skuffa skjeiv. Hullene som man stapper sånne duppeditter inn i var borret feil. Så kjenner godt til Jysk sine "fine" varer :D

Du får i allefall et nytt skap, så gå å klag til Jysk. Er man ikke fornøyd med produktet så går man å klager/bytter Reklamasjons ette eller annet heter det vist.

Skrevet

Alt man kjøpe på jysk tar jæææævli lang tid å skru opp og alt e skeivt! har både spistumøbler,reol og databord derfra og alt e skeivt og tok mange tima og montere!!!!

Skrevet

Jysk er kjent med at det kan vær en del feil på deres møbler, så ikke vær redd for å si ifra. =) Regner med at dere sikkert klarer å se hva som er galt med skapet, ring butikken dere har kjøpt skapet hos og si hva som er galt. De skal selvfølgelig komme med en løsning på dette. :)

Hvis det er mye som er galt, og ikke noe som lett kan fikses med å bytte ut en plate eller hva det skulle være, så skal dere få igjen pengene hvis dere har med kvittering. De har ikke lov til å refundere penger hvis de ikke får inn kvittering. Uten kvittering kan dere få tilgodelapp eller nytt skap.

Skrevet

Jeg har selv byttet varer hos jysk fordi de hadde stygge kvistmerker, og det gikk i alle fall problemfritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...