gullunge+1imagen Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Fy fillern så forbanna jeg er.. Etter sambo og meg har holdt på i 3 timer med å skru opp et relativt lite kleskap fra jysk, viste det seg at noe var alvorlig galt.. jeg trodde først vi hadde gjort noe feil, men etter å ha vurdert alt fra a til å, kom vi fram til at det måtte være en produksjonsfeil eller noe.. Hele skapet var skjevt! Skikkelig dritskjevt! Hvordan er rettighetene våres nå da? Kan jo ikke heve kjøpet når vi nesten har skrudd opp drittn..?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 lever det tilbake... skapet har da mangler i henhold til forbrukerkjøpsloven...
gullunge+1imagen Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 huff, håper du har rett.. håper jeg slipper å krangle meg til å få bytte det..
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 du har krav på det... slå opp i forbrukerkjøpsloven... står svart på hvit... hadde dette på skolen..
It's all about me Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Du får byttet det, men ikke returnert det og pengene tilbake.
MrsMayer ♥ Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Hvis du hadde handlet hos meg og har kvittering så skulle du fått pengene tilbake eller et nytt skap. Uten kvittering kan du få en tilgodelapp eller nytt skap!
MrsMayer ♥ Skrevet 23. juni 2008 #7 Skrevet 23. juni 2008 Men, om du må ta med deg skapet tilbake eller ikke det varierer fra butikk til butikk så hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt dit å spurt om du trenger det. Ingen grunn til å være morsk på de ansatte der da, det er ikke deres feil
MiLady Skrevet 24. juni 2008 #8 Skrevet 24. juni 2008 Hehe.. Ja hvis man handler på Jysk kan man regne med både det eine og det andre Ikke rart at det er billig. Har vært en flittig Jysk handler når jeg fløtta hjemme fra. Ja da fikk man pakke som ikke var helt som det skulle være. Som en mats kommode, der manglet det bakveggen, måtte vente ganske lenge på denne tynne sponplata. En annen gang så kjøpte vi en annen kommode og der var som sagt skuffa skjeiv. Hullene som man stapper sånne duppeditter inn i var borret feil. Så kjenner godt til Jysk sine "fine" varer Du får i allefall et nytt skap, så gå å klag til Jysk. Er man ikke fornøyd med produktet så går man å klager/bytter Reklamasjons ette eller annet heter det vist.
*Super*Mamman* Skrevet 24. juni 2008 #9 Skrevet 24. juni 2008 http://www.jysk.no/service/garanti_og_bytteservice.htm
*Bambi + spire* Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Alt man kjøpe på jysk tar jæææævli lang tid å skru opp og alt e skeivt! har både spistumøbler,reol og databord derfra og alt e skeivt og tok mange tima og montere!!!!
Januarbaby2014 Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 Jysk er kjent med at det kan vær en del feil på deres møbler, så ikke vær redd for å si ifra. =) Regner med at dere sikkert klarer å se hva som er galt med skapet, ring butikken dere har kjøpt skapet hos og si hva som er galt. De skal selvfølgelig komme med en løsning på dette. Hvis det er mye som er galt, og ikke noe som lett kan fikses med å bytte ut en plate eller hva det skulle være, så skal dere få igjen pengene hvis dere har med kvittering. De har ikke lov til å refundere penger hvis de ikke får inn kvittering. Uten kvittering kan dere få tilgodelapp eller nytt skap.
Gumman :-) Skrevet 24. juni 2008 #12 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har selv byttet varer hos jysk fordi de hadde stygge kvistmerker, og det gikk i alle fall problemfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå