Gå til innhold

Stygt gravid?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stor og er livredd for å bli stygg som gravid,syns det er så koslig å se jenter som er gravide,det er pent! Men er redd je blir seende enda mer feit ut enn nå.... ikke få ordentlig gravidmage liksom..... detta hørtes sikkert skikkelig barnslig ut.... he he....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! skjønner hva du mener jeg... alltid vært overvektig selv, og vært så redd for at jeg ikke skulle se gravid ut, bare stor liksom.. veide 127 da jeg ble gravid!... men jeg har fått sååå fin mage, masse komplimenter!!:) fikk ''gravidmage'' rundt 22- uker kanskje??

Så det går nok bra!!!!!

Skrevet

Hadde "feitmage" i starten, bare litt hardere enn vanlig... Ble redd jeg skulle bli en sånn gravid ingen tør å spørre om det er noe på gang hos - sånn i tilfelle :)

Det var ingen ting å bekymre seg for: Ca rundt uke 20 begynte den å se mer gravid ut og det økte fort på. Nå er jeg i uke 37 og har den kulemagen :) Ikke noen tvil her, og det er det lenge siden det har vært!

Skrevet

Jeg hadde samme redslene som deg. Husker ikke når magen kom på "ordentlig", men nå i uke 37 må jeg si at jeg er strålende fornøyd! Jeg ser virkelig høygravid ut, uten å være enorm. Folk smiler til meg på gaten, slik jeg selv ofte smiler til gravide, og det er så koselig! Nei, om jeg skal si det selv, jeg kler å være gravid! Og det gjør sikkert du også. Bare vent å se, gravidmagen kommer nok, den.... Lykke til!

Gjest leelu25 - tusen år til 1pp
Skrevet

Neida du får mage som alle oss andre store flotte jenter her inne :)

Jeg veide "bare" 90 når jeg ble gravid, og fikk heller ikke gravidmage før uke 21-22, men da kom det en fin kul. Du kan se bilder på albumet mitt helt frem til uke 39-40, og jeg fikk mange komplimenter for magen, selvsagt var jeg stor - la på meg 33 kg og veide 122 kg den dagen jeg føda, men fin var jeg og det er jeg 100% sikker på at du også blir :D

Skrevet

Endelig kan jeg slippe pusten å la magen komme, for jeg er jo gravid;-) ingen pute, ingen holde inn magen tendenser, ingen hemninger... jeg var over 120 kg i mitt forrige svangerskap å fikk en kjempe fin mage;-9 Så dette går bra.. you got it!! you flawnt it;-)

Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk for svar!!!! Ble positivt overraska nå,regna kanskje med at det var for dumt å skrive noe sånt. er jo noen som skal påpeke alt negativt... he he.... fått litt fnatt av å se på kranglesiden tror jeg.... Da satser jeg på at jeg får fin mage og kan slenge den rundt som jeg vil! he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...