Gå til innhold

Trilletur i frognerparken for Mai mammaer og nært:-) Hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi blir gjerne med å triller en dag:)

Fullbooket denne uken (så babybio utgår, desverre...) og skal litt frem og tilbake på ferie utover, men det er jo bare å sette en dato, så ser jeg om vi kan;)

Hilsen

Marianne og Andreas

Annonse

Hei, jeg kommer kanskje. Bra initiativ M, setter pris på folk som tar grep;)

Men her i huset har 11/2 åringen fått hånd, fot og munnsykdom. Ikke noe stas i det fine ferieværet, og minsten er nesetett og jobber litt med det. Er alt i skjønneste orden innen torsdag dukker vi nok opp:)

Mine venner.

Jeg må dessverre melde pass til vår lille treff i parken i morgen:-(. jeg er i Ålesund hvor vi har måtte stanne en dag lengre æn planlagt. Det betyr at vi ikke kan kjøre mot Oslo før i morgen Torsdag og da rekker jeg dere ikke. jeg ville ikke avlyse trilleturen før dere treffes sikkert alikevel:-) Men vi kan da dessverre ikke gå hjem til meg ved dårlig vær. Anbefaller restarurant Dejavu ved frognerplass som mulig plass hvis det regner:-) Hvis noen vill kan vi treffes fredag 1230? Da skal jeg vel ha kommet meg ned fra det svære fjællene.

Klem Maria og Leopold

NEI, NEI, NEI! I min ammetåke har jeg dobbeltbooket meg i morgen og søsteren min kommer ned fra Lillehammer for å være sammen med Olivia og meg. Det betyr jo at trilletur utgår for min del, og jeg som hadde gledet meg så masse... Jaja. jeg ser M vil møtes på fredag, men da kan jeg heller ikke. Noen som vil møtes neste uke? Kanskje jeg skal sette opp et treff.. Får se. Kos dere så mye i morgen, da! Klem O og O

HÆ???

Hva inni svarte granskauen skjer nå 'a? Dere kan ikke komme her og si at dere ikke kommer!! Er dere klar over at jeg har vært på ett, jeg gjentar ETT, treff etter at jeg fikk baby, og det er jo 7 uker siden. Og så kommer det et treff jeg kan på og så GLEDER jeg meg noe SINNSYKT, jeg gjentar SINNSYKT, til å se dere og babyene og så kommer dere ikke!!!!

( Dere = FruStrand og Lykkebabyen!! ) *snufshikst og hulkehulke*

Får vel komme på trilletur på fredag også! Gleder meg til å se dere M + L!

PS! Jeg trenger KAAAAAKE!! VipsPips: jeg setter min lit til deg i morgen!

Klem I og I

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...