Gå til innhold

Vond pupp - igjen!

Anbefalte innlegg

Hei og hå!

Takk for kjempe koselig treff på Mecca i dag :o) Ironisk nok satt vi å snakka om brystbetennelse og tette melkeganger.. og vips så var høgre pupp et problem igjen! Jeg tenkte gjennom hva som kunne være grunnen, og kom på at vi alle satt i gjennomtrekk i dag. Håper ingen andre får samme problem.

Og som vanlig, på en eller annen måte så løser alt seg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138083068-vond-pupp-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og takk for i går! Det var koselig og møtes igjen, bare så synd jeg måtte bryte opp først av alle pga. henting i bhg. Håper det blir et nytt treff igjen om ikke alt for lenge!

Snedig at det samme har skjedd med deg, Topsie! Jeg merket litt stikkinger i høyre pupp i går kveld - har aldri vært plaget med dette før. Tømmer, masserer og lufttørker for harde livet nå, så satser vi på at det retter seg!

C

Nei, huff L, du har jammen slitt med puppene!! Håper det snart går seg til.. Utrolig slitsmt da... Men ja- pass deg/dere for trekken, den er livsfarlig- hva pupper angår ihvertfall;) !!! Hadde tilløp til vondt igjen jeg og, etter litt trekk på vei fra parkeringsplassen i barnehagen og inn i bhg- det var nok!! men fikset d med pumping, varm dusj og massasje. Du bruker vel nesesprayen, L? Håper forresten jeg ser mange av dere på treff senere i sommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...