Gå til innhold

Noen andre......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som føler at følelsen av fortvilelse av og til tar over??? jeg blir s fortvilet av hele situasjonen min, hvoorfor i alle dager er jeg på vei inn i overgangsalderen?. Hjelpe meg, det som om jeg ikke klarer å forstå det, går det virkelig an?? Akkuratt nå kan jeg ikke forstå hvordan jeg har takklet det da jeg fikk vite det som 18 åring. Det gjør vondt å se hvor lett det er å bli gravid for alle venninene mine. det er vondt å vite at de ikke forstår hvordan jeg har det, å det er vondt å ikek kunne dele det med noen som virkelig forstår meg.

jeg sliter også med andre tanker nå: lurer på om jeg vil bli "gammel" tidligere, om jeg kommer til å dø tidligere da jeg er på vei inn i overgangsalderen nå. det kan være det er dumt, men jeg sliter virkelig nå. Jeg føler at livet berre raser sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke på noe vis forstå hvordan du har det i og med at jeg nok har det litt motsatt - kommer til å komme sent i overgangsalder. Men skjønner godt dine bekymringer for helse m.m.. Og føler med deg når det gjelder det å få barn.

Håper virkelig du lykkes neste gang - for du skal vel i gang igjen?

Det må vel også være en lege - spesialist kanskje - som kan gi deg råd og hjelp slik at du slipper noen bekymringer.

Sender med en god trøsteklem til deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...