Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 som føler at følelsen av fortvilelse av og til tar over??? jeg blir s fortvilet av hele situasjonen min, hvoorfor i alle dager er jeg på vei inn i overgangsalderen?. Hjelpe meg, det som om jeg ikke klarer å forstå det, går det virkelig an?? Akkuratt nå kan jeg ikke forstå hvordan jeg har takklet det da jeg fikk vite det som 18 åring. Det gjør vondt å se hvor lett det er å bli gravid for alle venninene mine. det er vondt å vite at de ikke forstår hvordan jeg har det, å det er vondt å ikek kunne dele det med noen som virkelig forstår meg. jeg sliter også med andre tanker nå: lurer på om jeg vil bli "gammel" tidligere, om jeg kommer til å dø tidligere da jeg er på vei inn i overgangsalderen nå. det kan være det er dumt, men jeg sliter virkelig nå. Jeg føler at livet berre raser sammen
Viktoriana Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Kan ikke på noe vis forstå hvordan du har det i og med at jeg nok har det litt motsatt - kommer til å komme sent i overgangsalder. Men skjønner godt dine bekymringer for helse m.m.. Og føler med deg når det gjelder det å få barn. Håper virkelig du lykkes neste gang - for du skal vel i gang igjen? Det må vel også være en lege - spesialist kanskje - som kan gi deg råd og hjelp slik at du slipper noen bekymringer. Sender med en god trøsteklem til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå