Gå til innhold

Hva er best: TFK med eller uten svingbart forhjul?

Anbefalte innlegg

Hei,

Har tenkt å kjøpe meg TFK-vogn, men er usikker på om jeg skal velge med eller uten svingbart forhjul.

Jeg bor på "landet", men kommer stort sett til å trille på asfalt, det er forresten endel bratte bakker her, hvis det har noe å si.

Fortsetter under...

Jeg har TFK med fast fremhjul og er superfornøyd med det. Går masse tur med hunden min og da helst på grusveier. Har også en phil&ted-vogn og jeg velger som regel å låse fremhjulet på denne selvom jeg går på asfalt. Er jeg på handlesentre bruker jeg p&t-vognen med svingbart hjul. Men har venninner som har TFK med svingbart hjul og de er kjempefornøyd og ville ikke byttet med noen.

De selges jo svingbart hjul til TFK-vognen som ekstrautstyr om du skulle velge fast fremhjul. Lykke til med valget !

Heisann! Velger du vogna med svinghjul, kan du jo bare låse det til fasthjul når det trengs! Har ikke den muligheten om du velger fast hjul! Men kan vel kjøpe svingehjul som ekstrahjul... Jeg bor og på "landet" med mulighet for asfalt trilling og skog og mark! Kjøpte vogna til naboen med svingehjul! Ikke angra ett sekund :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...