Gå til innhold

Noen som har født i uke 23 -24?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan har det godt?

hvordan var tiden på sykehuse? mye komplikasjoner?

lenge lå de på respirator, cpap...

hvordan var tida etetr sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligste jeg kjenner er født i uke 25. Jenta mi i uke 27.Er det fare for at du får så tidligt?

Skrevet

Har en født uke 23 på straks 4 år her hjemme. Nå er hun ute og leker på trampolina.

Mye opp og ned på sykehuset, respirator 1-2 mnd. Cpap lenge etter det.

Tida etter ar det vært en god del ekstra, men hun er verdens herligste jente. Har vært mest lunger, og spisevegring. Ligger enda litt etter ++.

Skrevet

jeg født lille snuppa mi i uke 23 og 3dager på riksen var bare 625 gram men ei stor fighter. hun lå på 3uker på respirator og trenes nå av cpap etter 6uker å elelrs ingenting ensten.

har en cyste på hjernen og hatt 2hjerneblødninger som har null å si

men hun e rkjempefin slev om det e rtungt å være mye på sykehus,,,,,

har en gutt fra før.....

regner vi må ta litt hensyn..... men sålenge det har godt bra er vi fornøyd

blir spennende å s eom hun vil spise

hun er veldig sugelysten

Skrevet

Jeg fødte eldstemann i uke 24+2, desember 06. Det har gått superduper-overallforventning-godt!

Mange komplikasjoner på sykehuset, alvorlig lungesjuk, på nippet til å dø flere ganger. Legene begynte å snakke om at av og til må man vurdere å avslutte behandlingen... Men, gutten vår sto 'an av!!

Lå 6 uker og 2 dager på respirator, fikk steroidekur, 6-7 uker på C-pap, og så 2 uker på O2.

Tida etter sykehuset var SLITSOM!!! De første 2 mnd iallefall, så løsna det litt for oss. Fikk orden på egne rutiner og tro på oss selv, og gutten kom seg. Send meg personlig melding hvis du vil vite mer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...