venter på januar09 Skrevet 23. juni 2008 #1 Del Skrevet 23. juni 2008 I dag skulle jeg treffe jordmora for første gang. I det siste har jeg hatt en dårlig magefølelse, symptomene stoppet for flere uker siden og ingen andre (enn meg selv) hadde bekreftet at jeg faktisk var gravid. I går sprang det også en svart katt over veien... Hun prøvde å høre etter hjertelyd og jeg lovet at jeg ikke skulle bli bekymret om hun ikke hørte noe (er bare 11+3). Hun fant ingen lyd og sa at hun skulle høre med sykehuset om de hadde det veldig travel. Tilfeldigvis hadde de fått en avbestilling og jeg kunne komme om en time for en tidlig UL. Med en gang de stakk inn ultralydpinnen kunne jeg se en liten sprellemann! Armer og føtter som veivet, hjerte som dunket og alt var helt i orden. å jeg er så lykkelig i dag! Måtte bare dele dette med noen. Er sikkert flere som bekymrer seg for at de ikke merker noe som helst, men mest sannsynlig er alt vel endog:-) I morra reiser jeg med lettelse til Sveis og kommer hjem, klar for 2. trimester! Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138081980-en-lettelsens-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå