MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 min side ligger nede nå. har ikke kommet inn på fler dager..
enne Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2008 ok,da prøver jeg meg her.jeg har termin 2juli,tror du jeg føder før/senere?kort eller lang fødsel?jeg driver en bedrift med en annen dame,som tar nesten knekken på meg og de andre ansatte.hun har fått klager på seg fra kunder og ansatte,tatt dette opp med henne,men hun ser ingen problemer.hun er en krass person som helst vil ha viljen sin hele tiden,har lite empati med andre.mangler rett å slett litt vanlig folkeskikk.har vært sånn en stund,har prøvd å ikke bry meg med det,men det er viktig for meg at ansatte og kunder trives.kommer vi til å fortsette samarbeidet,eller er det en av oss som gir seg?har du et godt råd å gi meg?litt lite nattesøvn p.g.a.henne.jeg er født 240275,takknemlig hvis du har tid til meg.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hei.. desverre spår jeg ikke sånn.. en sjelden gang her så sjekker jeg om når en blir gravid, kjønn og hvor mange barn en får! er helt nybegynner og driver kun med kort..
enne Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 ok,takk alikevel for at du tok deg tid til å svare meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå