Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Får besøk av ei venninne og datra hennes imårra, og tenker å bake brownies, i langpanne, for da kan sambo få med seg halve på jobb. Noen med GOD oppskrift?? Aldri bakt brownies før..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Se på www.detsoteliv.no. Der er det mange fine oppskrifter! Satt og kikket i går og mener det var oppskrift på langpanne brownies der.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Kakeprat.no har også mange fine oppskrifter på gode sjokoladekaker også brownies!! Var der inne i går og fant ei oppskrift eg laga.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Disse er helt sykt gode synes jeg: Stekes: 180 grader i ca 30-40 minutter (skal være litt bløt/myk inni) 250 g smeltet margarin 400 g sukker 4 egg 50 g kakao 2 ts vaniljesukker 150 g hvetemel 1 ts bakepulver ½ ts salt 400 g mørk kokesjokolade, finhakket 60-100 g valnøtter, grovhakket Kakeform: ca 30 x 30 cm Pisk sammen egg og sukker. Smelt margarin og ha i sammen med eggedosisen. Sikt mel og kakao og ha i og tilsett salt, vaniljesukker, sjokolade og nøtter. Rør sammen og fordel røren i kakeformen. Sjokoladesaus: 1,5 dl kremfløte 200 g mørk sjokolade Smelt sjokoladen i kremfløten på svak varme og ha blandingen over en avkjølt kake.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2008 Jeg endte på å lage brownies med melkesjokolade fra detsoteliv.no , aldri sett maken til kalloribombe av ei oppskrift, men det får gå, god ble den iallefall!! (Måtte smake såklart )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå