Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan går det med deg? Klarte ikke å finne noen innlegg hvor det sto hvordan det hadde gått med ultralyden... Har tenkt masse på deg!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på =) Har tenkt på deg "venter på mirakel"! Håper det går bra!

Skrevet

Signerer denne-

jeg håper det går bra med deg "ønsker mirakel"

Skrevet

Jeg og flere andre lurer sånn på hvordan det har gått med deg..

Mange tanker har gått til deg siden sist vi hørte noe fra deg.. Håper alt står bra til med deg!!

Klem

Skrevet

Skriver under på denne jeg også....

Skrevet

dytter denne til toppen!!

Tenker masse på deg!!!

Klem

Skrevet

Er det noen som vet hvordan det har gått?

Skrevet

jeg har også tenkt på henne.. blir nesten litt redd når hun ikke svarer?

Skrevet

Jeg også...Men er kanskje bare et tegn på at hun trenger litt tid?

Skrevet

Uff, jeg håper det bare er at hun trenger litt tid... Vi får krysse fingrene for at det går bra med henne!!

Sender deg ihvertfall mange varme tanker!!

Klem

Skrevet

Tårene triller nå... så snille dere er...

Jeg har ikk evært her inne på noen dager. Har det så vondt. Er så trist.

På ultralyden kunne de ikke se noe. Så hvor egget var festet, viste de ikke. De ville ikke vente på at hcg skulle stige ennå mer. Jeg klaret ikke si eller mene noe. Var på gråten og hadde det bare jævlig. Ville utsette alt, bare vente. Ikke gjøre noe. Håpe på at alle tanker at alt forsvant. Legen sa til slutt at hun gjerne ville ta en avgjørelse for meg. Jeg gikk med på det. Det resulterte i å reise oppp på sykehuset å få en sprøyte med cellegift. Fikk den på onsdag kveld. Har siden da vært litt dårlig/kvalm. Begynte å blø mandag... (gråter og gråter).

Takler ikke dette mer jeg...

Tok ny hcg på mandag.. den hadde da steget ennå litt... skal ta nok en hcg prøve i morgen... er så sliten, er så trist, det går ikke over.. vet ikke hva jeg skal gjøre.

Takker så utrolig mye for at dere har tenkt på meg... håper dere alle opplever gleden det er å bli mor.. håper at dere alle får de drømmer dere måtte ha oppfylt.... Dere fortjener alle å bli gravide...

stor tårefull klem fra

Skrevet

Åhhh.... Nå trillet tårene hos meg også!!

Så trist at du måtte igjennom dette!!

Håper ting ikke føles helt håpløst etter ern stund og dere ikke gir opp et forsøk til!!

Ønsker dere ihvertfall en god sommer og ta vare på hverandre!!

STOR klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...