Phoebe Skrevet 23. juni 2008 #1 Skrevet 23. juni 2008 Jeg prøver å bestille spesial laga m&m på nettet, men det ser ikke ut som de sender ut av USA?? Er kun USA som står under Country, når du skal skrive inn adressen... Noen som har prøvd dette???
klumpen og gullet Skrevet 23. juni 2008 #2 Skrevet 23. juni 2008 Nei, men dette har jeg også tenket til, så dytter denne....
Turbojenta og lillesøster Skrevet 23. juni 2008 #3 Skrevet 23. juni 2008 Hei, dette har jeg også tenkt meg =) Hvor har du forsøkt å bestille dette hen? =)
Turbojenta og lillesøster Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Desverre for oss jenter, her er det som sto på siden! Shipping Outside the U.S. If you wish to ship product outside the U.S., please call Customer Service at 1.888.696.6788, and a representative will gladly assist you with your order. We are sorry but we do not currently ship custom printed M&M'S® Milk Chocolate Candies internationally.
proud mama Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Hei! Det er mulig å få de sendt til norge. det var en brud her for ei stund siden som gjorde dette. hun kjøpte 6 poser m&m's og fikk de fraktet hit. Siden man kun kan bruke UPS, så blir frakten litt dyr.. Mente at totalsummen kom på 1200 kr for hennes del. (dvs ca 800 kr i frakt) En person prøvde å tipse om Jetcarrier (lage en adresse i usa så sender varene til deg i norge), men de sender ikke matvarer i det hele tatt så det er uaktuelt. såh.. det er mulig. Nå kan de også bestilles med bilder på også Håper dette svarte på alles spørsmål Mvh
Kathy me prinsen Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Hei phoebe. Jeg har bestilt m&m. Bestilte først en egen adresse på jetcarrie og det gikk helt fint slik at de sendte m&m videre til Norge. Jeg fikk m&m etter bare 1,5 uke, så jeg kan absolutt anbefale Jetcarrie:) jeg betalte vel ca 1000 kroner for 5 pakker inkl frakt og fortolling. Er det noen spørsmål omkring dette, kan dere bare sende meg en pm:)
Augustbrud Skrevet 3. juli 2008 #7 Skrevet 3. juli 2008 Hei! Jeg betsilte m&m med navn på, og brukte jetcarrier. Fikk sjokoladen etter ca 3-4 uker, da pakken sto leeeenge i tollen. Men det var absolutt verdt ventingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå