Gå til innhold

Jeans til barn som ikke får hull på knærne så fort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt i den "verste" buksesliteralderen (4 år). Det går mye i jeans, og dem kjøper jeg fra forskjellige steder. Så langt synes jeg at Exit sine jeans har lengst "levetid", mens jeans fra Hennes, Lindex osv. fort får hull på knærne. Leit å legge vekk en bukse etter bare 2-3 måneder, synes jeg...

Hva er deres erfaringer? Finnes det merker dere styrer unna på jeans? Er det noen butikk eller kjede som har bedre jeans enn andre? Er det sant at høy pris = god kvalitet?

Håper på mange svar!

Skrevet

Artig, tenkte å anbefale det samme: exit er bra H&M kan være dårlig, selv om vi har vert ganske så heldig med de siste buksene derifra.

Skrevet

ikke noe hjelp, bare utrolig glad jeg har jenter som leker "typiske jenteleker" ;-) Her holder h&m til både tre og fire barn.

Skrevet

Nå har jeg egentlig ikke peiling på kvalitet på jeans til småunger lenger, men..

Hva med å kjøpe ei fin bot å sette på hullet?

Det finnes med artige motiver, strykes på. Jeg syns det var for gæli å kaste ei bukse bare for at det var hull på et kne, buksa funker til lekebruk med bot på knea.

Skrevet

Enig, og det gjør jeg gjerne på de der det bare er et hull, men på de dårlige dongeribuksene blir knea rett og slett slitt i et stort område og alt blir bare ei møle og ikke noe å sy på, hvis du skjønner.

Skrevet

Ja, buksene slites slik at det ikke er noe å sy på. Skyldes nok at stoffet har løs vevning. Tror mye av forskjellen i kvalitet ligger der...

Men merker da, jenter? Noen som har tips om gode merker??

Skrevet

hm... rart, for jeg har dårlig erfaring med exit sine, syns ikke de var bedre enn h&m

Skrevet

Jeg har samme erfaringer, Lindex og H&M og noen andre såkalte billigmerker blir det hull i knærene på med en gang omtrent på de to eldste (men fine til mini på 1 år), mens Exit, Oki..eteller.annet osv av dyrere merker holder veldig mye lenger. KapHal sine er også ganke greie her, mens Cubus sine er veldig varialbelt.

Skrevet

hmmm... ingen av ungene mine har klart å slite hull i en eneste bukse ennå, enda de er typiske gutter som går i bhage begge to... :-) Vi har vært veldig fornøyd med hennes vi da-

Skrevet

Litt morsomt, men eg har 9 bukser liggande som eldstemann har slitt hull på knærne( klara ikkje heilt å kaste dei). Måtte springe og sjekke kor dei var kjøp, og det var 4 frå h&m, 3 frå cubus og 2 frå kapphal .Det er spesiellt bukser med fòr som det blir hull i.

Trur nok dei fleste buksene blir hull i, så lenge ungane lekar sånn som mine barn. Krype rundt på golvet med bilar, figurar, togbane osv ;)

Skrevet

Jeg bruker en del Trax til mellomsten min på 8 år. Han sliter veldig buksene sine på knærne.

Skrevet

Har hatt flere levis bukser til gutten min, og det er ikke tvil om det er mye bedre kvalitet på disse enn rimeligere bukser. Har hull på knærne på alle bukser han har hatt, men ikke de fra levis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...